היישום אינו מחובר לאינטרנט

דמוקרטיה מודרנית

עבודה מס' 069698

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד הדמוקרטיה מסייעת לחברה מודרנית.

1,355 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

השיח האקדמי בתחום מדע המדינה עוסק רבות באופי המשטר הדמוקרטי, סוגיו, טיבו והשפעתו על החברה (לייפרט, 1999). מודל הדמוקרטיה ההסדרית (קונסוציונלית), הנפוץ במדינות רבות, ותרומתו לחברה בכלל (Lipjhart, 1999) נבדק במדינות דמוקרטיות שונות ברחבי העולם, ומחקרים רבים עוסקים בהקשר זה גם בדמוקרטיה הישראלית ובייחודיותה. מאפיינים שונים ובולטים של החברה הישראלית, כמו למשל השסעים או הדה לגיטימציה שקיימת בקרב ציבורים רבים, נבדקו בהרחבה בהקשר של ההתנהלות הדמוקרטית ותרומתה הרחבה לחברה המודרנית (דיסקין ודיסקין, 1994; סמוחה, 2000).
שאלת המחקר בעבודה זו תבדוק אפוא את השאלה כיצד הדמוקרטיה מסייעת לחברה מודרנית תוך הסתמכות על הפקטורים של השסעים בחברה, מושג הלגיטימיות וחופש הדיבור.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק יישומי
שסעים
לגיטימיות
חופש דיבור
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאשר רוצים להסביר את השאלה הנוכחית - כיצד דמוקרטיה מסייעת לחברה המודרנית תוך הסתמכות על הפקטורים הנ"ל, אפשר להתחיל לעשות זאת דרך מחקריו המקיפים של לייפהרט (1999) (1) את הדמוקרטיות המערביות.

תגים:

דמוקרטיה הסדרית · קונצנזוסואלית · קונסוציונלית · שסעים · לייפהרט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דמוקרטיה מודרנית", סמינריון אודות "דמוקרטיה מודרנית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.