היישום אינו מחובר לאינטרנט

שילוב הטקסטיל בעיצוב הבית

עבודה מס' 069662

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הפונקציות השונות שהטקסטיל משמש בעיצוב הבית: דקורציה, מחיצה, הצללה ואקוסטיקה.

2,080 מילים ,7 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

סקירה מעמיקה בתחום עיצוב הפנים מעלה שחללים מורכבים ברובם מחומרים קשים שכוללים בין היתר: אריחי ריצוף וחיפוי, משטחים מסיביים, אלמנטים מבניים ועוד; שילוב הטקסטיל בחומרים אלו מעניק לחלל אספקט אחר, מרענן, צבעוני ומקורי.
ספרי העיצוב, שכוללים בתוכם בין היתר מאמרים אקדמיים בנושא עיצוב, ומגזינים של עיצוב, שכוללים בתוכם בין היתר תמונות וטיפים חשובים לעיצוב, חושפים בפנינו יריעה רחבה של סוגי טקסטיל, שניתן לשלבם בעיצוב הפנים. ביניהם: בדים צבעונים, בדים בצבעים מנוגדים של שחור ולבן, בדים פרחוניים, בדים עם צורות גאומטריות, בדים עם תוספות ייחודיות, כגון אבני סברובסקי ופייטים, בדים עם רקמה או תחרה ייחודית, ואפילו בדים של פעם, כאלה שמעלים זיכרונות מבית סבתא, שלא נוצרו בפס ייצור ושלא ניתן למצוא אותם באף מקום אחר.
לעיתים קרובות, כשחברים או בני משפחה קרובים מזמינים אותי לבקר בדירתם החדשה או במשרדם החדש ולהתרשם מהמיקום ובעיקר מהעיצוב, אני מוצאת את עצמי לא פעם, נכנסת למקום, מסתכלת על חדר האורחים ועל חדרי השינה, או על חדר הקבלה ועל חדר הישיבות, וחושבת לעצמי כמה פוטנציאל לא מנוצל יש לחלל ובסופו של דבר העיצוב שלו פשוט, לא יוצא דופן במיוחד, לא מתחכם ולפעמים אף משרה אווירה מלנכולית, מעט חיוורת, אפורה, משעממת ועצובה.
אילו, האנשים הקרובים אלי היו משכילים להכניס מעט טקסטיל לעיצוב החלל, כיסאות בשילוב בד מתוחכמים, וילונות יפים, כריות מסוגננות, בדי ריפוד מעניינים, פופים צבעונים, מרבצים רכים, מצעים מיוחדים ואפילו מפות עם סגנון של פעם, אין לי ספק שהם היו מגלים עולם ומלואו, שבו הטקסטיל משמש תפקיד חשוב ומשמעותי בעיצוב הפנים.
במסגרת הפרויקט ולאור החשיבות הגדולה שאני מעניקה לטקסטיל, החלטתי לעסוק בנושא: שילוב הטקסטיל בעיצוב הפנים.
בחלק הראשון אעסוק בטקסטיל בהקשר של דקורציה. החלטתי להתרכז בשלושה אביזרי טקסטיל דקורטיביים עיקריים: רקמת הגובלין, שטיחים וכריות. בחלק השני, אעסוק בטקסטיל בהקשר של מחיצות. בחלק השלישי, אעסוק בטקסטיל בהקשר של פתרון אקוסטי בחללים. ובחלק הרביעי, אעסוק בטקסטיל בהקשר של הצללה.

קטע מהעבודה:

האופציות לשילוב הטקסטיל בעיצוב הפנים של חללים שונים, לדוגמא בחדרי השינה, בסלון, במטבח, בשירותים, במשרדים, בלובי הכניסה, ואפילו בחדר המדרגות, הינן רבות ומגוונות. בד בבד, ניתן לשם לב לעובדה מעניינת לפיה הטקסטיל באביזרי החלל השונים משמש מס' פונקציות גלויות, לדוגמא:

תגים:

עיצוב פנים · טקסטיל · שטיחים · כריות · וילונות · גובלין · מצעים · דקורציה · אקוסטיקה · תקרה · הצללה · מחיצות בד · טכסטיל · עיצוב · עיצוב פנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוב הטקסטיל בעיצוב הבית", סמינריון אודות "שילוב הטקסטיל בעיצוב הבית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.