היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ

עבודה מס' 069655

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הערכת שווי לחברה ובדיקת היחסים הפיננסים שלה.

9,079 מילים ,13 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

ניתוח החברה בוסס על מיקום החברה בשוק והסיכונים העסקיים אליהם החברה חשופה תוך כדי השוואה לחברה מתחרה הפועלת בענף זה, חברת מלונות דן בע"מ.
ניתוח החברה מבוסס על הדוחות הכספיים של החברות ישרוטל בע"מ ומלונות דן בע"מ, על מאמרים כלכליים, על אתרי אינטרנט בתחום הכלכלה ועוד, העוקבים אחר שינויים בענף ובחברה.
העבודה בוצעה ע"י שימוש בכלים חשבוניים ופיננסים שונים ובינהם: סקירות, ניתוח S.W.A.T., ניתוח דוחות רווח והפסד, ניתוח דוחות המאזן, ניתוח דוחות על תזרימי מזומנים, תוך כדי השוואת החברות ישרוטל ומלונות דן. בעזרת הניתוחים הערכנו את המצב העסקי והפיננסי של החברה כיום ואת המגמות והשינויים אשר עוברים על הענף והחברה. כמו כן הערכנו את עתידה העסקי של חברת ישרוטל בע"מ ואת יכולתה להפיק מזומנים בעתיד. לבסוף ביצענו הערכת שווי לחברת ישרוטל בע"מ בהתאם לפעולות השיפור שהוצעו.

הערכת השווי של החברה בוצעה בשיטת היוון תזרימי מזומנים עתידי (DCF).
בשיטת היוון תזרימי המזומנים ערכנו את תחזית הוצאות עסקיות ל-5 השנים הקרובות ואליה הוספנו את תזרים השנה החמישית מהוון לאינסוף. את התוצאה היוונו בשיעור היוון של 9.41%

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ענף המלונאות
סקירת ישרוטל בע"מ
ניתוח SWOT
ניתוח דוחות
ניתוח הדו"ח על תזרימי מזומנים
יחסים פיננסיים
מדד אלטמן
הערכת השווי
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הרשת פעילה בפלחי שוק הבאים:
מלונות יוקרה, מלונות משפחתיים, מלונות הכל כלול, מלונות ספא, מלונות שקטים ומלונות עירוניים. בכל תחומי פעילותה ניצבת החברה מול תחרות חזקה ביותר הן ברמה המקומית ביעדים בתוך ישראל והן ברמה האזורית מול שנותיה באגן הים התיכון.

תגים:

דוחות פיננסיים · מלונאות · מלונות · תיירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי והערכת שווי חברת ישרוטל בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.