היישום אינו מחובר לאינטרנט

מבט ביקורתי על תיאוריות פוסטמודרניות

עבודה מס' 069640

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון במספר היבטים הנוגעים לתיאוריות פוסטמודרניות והשלכותיהן ע"פ ספרו של גדי טאוב "המרד השפוף".

2,439 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו אערוך דיון במספר היבטים הנוגעים לתיאוריות פוסטמודרניות והשלכותיהן. העבודה תתבסס על ניתוח שני מאמרים העוסקים בנושא. אחרי סקירה של שני המאמרים אערוך ביניהם השוואה קצרה, ואחר כך אעבור לדיון מורחב יותר בסוגיות שמאמרים אלה מעלים. את העוגן התיאורטי העיקרי לדיון זה סיפק לי ספרו של גדי טאוב, "המרד השפוף" (טאוב, 1997), אם כי הדברים שיאמרו בעבודה הם עמדתי בלבד. בעזרת ספרו של טאוב ובעזרת מקורות נוספים, אנסה להרחיב את הדיון ולהביא דוגמאות המדברות על נושאים כמו חוק ומוסר, מדע, שפה, חינוך ופמיניזם.

תוכן:
מבוא
סקירת המאמרים
The New Theories of Postmodernity and Hypermodernity: Social/Ideological Context and Implications for Inequality/ Eva Etzioni-Halevy
Postmodernist Anthropology, Subjectivity, and Science: A Modernist Critique/ Melford E. Spiro
דיון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המחברת סוקרת שלוש תזות על התיאוריות הפוסטמודרניות וההיפרמודרניות של היום. היא עושה זאת על פי התיאוריה של בורדייה על שדות חברתיים ומעמדות חברתיים. בורדייה מדבר על שדות בהקשרים חברתיים עם מרחב שונה של אוטונומיה. בתוך השדות ישנם מאבקים על סוגים שונים של הון:

תגים:

תיאוריה · פוסט מודרני · מודרני · היפר מודרני · גדי טאוב · המרד השפוף · פוסטמודרני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבט ביקורתי על תיאוריות פוסטמודרניות", סמינריון אודות "מבט ביקורתי על תיאוריות פוסטמודרניות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.