היישום אינו מחובר לאינטרנט

איבחון ארגוני בחברת נס טכנולוגיות

עבודה מס' 069535

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איבחון בעיית ניהול בארגון, תוך כדי שימוש במודלים של מקינזי ואדיג'ס.

2,038 מילים ,2011

תקציר העבודה:

הסוגיה שבחרתי לאבחן הינה בעיית הניהול בארגון, הבאה לידי ביטוי באופן נרחב בארגון גדול אשר רווי במנהלים שונים, השונים זה מזה בסגנונות הניהול שלהם ואשר ניזונים ולומדים מסגנונות הניהול של המנהלים הבכירים יותר אשר מספרם רב אף הוא. הארגון הוא ארגון גדול, דינמי, שגודלו אמנם מהווה יתרון פיזי אך יכול להיווצר קושי בשיתוף פעולה בין המנהלים השונים, קושי האחידות סגנונות הניהול במגזרים השונים, בירוקרטיה מרובה וקושי בגמישות.
כדי לאבחן את בעיית הניהול לעומקה, האבחון שלנו יכלול את המודלים הבאים:
- ניתוח מרכיבי הארגון על פי מודל 7 ה-S של מקנזי.
- ניתוח סגנונות הניהול על פי מודל סגנונות הניהול של אדיג'ס

קטע מהעבודה:

2. אסטרטגיה ארגונית ((STRATEGY - על פי מודל מקנזי האסטרטגיה הארגונית מבוססת על התמחות הארגון והתאמת השפעתו על סביבתו. על הארגון ללמוד את הסביבה בה הוא פועל, לבדוק את נקודות החולשה בו, להבנות תובנות וחלופות להתמודדות ולבנות תהליכי שינוי שיתבצעו בראיה מערכתית.

תגים:

איבחון ארגוני · אסטרטגיה · בעיית ניהול · מודל · מקנזי · אדיג'ס · אבחון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "איבחון ארגוני בחברת נס טכנולוגיות", סמינריון אודות "איבחון ארגוני בחברת נס טכנולוגיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.