היישום אינו מחובר לאינטרנט

יזמות וחדשנות

עבודה מס' 069479

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין יזמות וחדשנות להצלחות של חברות טכנולוגיות.

3,271 מילים ,16 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

פיטר דרוקר מגדיר יזמות כיישום תהליכים, רעיונות ומוצרים, ויש לכוונם לשינויים, לנתח את הסביבה על מנת לנצל הזדמנויות כדי לאתר ולבדוק את השוק ולהיכנס בזמן הנכון ובמחיר הנכון (ארזי ושות', 1996). תהליך היוזמה הוא להוציא את הרעיון למציאות, לפועל.
בעידן הפוסט-מודרני בו אנו חיים, יזמות היא חלק מהביטויים החשובים בו. עידן זה, עובר תמורות בהיבטים חברתיים-תרבותיים, כלכליים וטכנולוגיים. ניתן לראות זאת בבירור בעולם התעסוקה, המדגיש את הצורך בכישורי יזמות לתפקידי מפתח במגוון תחומים. התכניות הרבות לטיפוח הפרט כיזם הקיימות כיום בארץ ובעולם מצביעות על התפשטות היזמות כתופעה.
כשבאים לבדוק בספרות המקצועית את המושג "יזמות" אין הסכמה או הגדרה אחידה. הפרספקטיבה היא שהיזמות היא תפיסת עולם ערכית ומערכת של מיומנויות, יכולות וכישורים המכוונים את היזם לממש את רעיונותיו לרווחתו ולרווחת הכלל.
בשנים האחרונות היזמות העסקית תפסה תאוצה ורבים מן האנשים פותחים עסק, נכנסים לשותפויות וכיוצ"ב. בעידן הפוסט מודרני בו אנו חיים הטכנולוגיה תופסת תאוצה אדירה, והיזמות והחדשנות הולכת בד ובבד. על כן, ארצה לבחון את נושא. מהי השפעת היזמות והחדשנות על חברות טכנולוגיות? האם לחיוב (הצלחה, שיפור ביצועים)? או לשלילה (חוסר תועלת ואף הפסדים).
שאלת המחקר: מהו הקשר בין חדשנות ויזמות להצלחה של חברות טכנולוגיות?

תוכן עניינים:
מבוא
1. מהי יזמות
2. מהי חדשנות
3. מאפייני היזמות
4. היזם ומאפייניו
5. הסיכונים ביזמות בחברות טכנולוגיות
6. מדדים לבחינת הצלחה
7. יזמות וחדשנות והשפעתן על חברות טכנולוגיות
8. דיון ומסקנות
9. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

בעידן הפוסט-מודרני שלנו היום, אנו רואים את היזם כמי שמקים עסק כלכלי משלו. ראייה זו הינה חד גונית, מאחר והפירושים השונים בהיסטוריה המחקרית הינם ענפים ובעלי משמעות עמוקה עוד יותר.
ההתייחסות הראשונית למושג 'יזמות' הייתה בשלהי המאה ה-19 והוגדרה על ידי הכלכלן הצרפתי ז'אן בטיסט סיי אשר אמר כי "היזם מניע או מעביר משאבים כלכליים מתחום של תפוקה נמוכה לתחום של תפוקה גבוהה יותר."

תגים:

יזמות · חדשנות · ניהול אסטרטגי · הייטק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יזמות וחדשנות", סמינריון אודות "יזמות וחדשנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.