היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוד קסמם של עסקים קטנים בענף המזון

עבודה מס' 069458

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר איכותני שבוצע באמצעות תצפיות וראיונות.

15,605 מילים ,25 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בפן אחר של העסק הקטן והוא - לקוחות העסק. בעידן הטכנולוגיה המתקדמת הלקוח רוכש את מוצריו ומפרט את העדפותיו כלפי המוצר ברשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר שילוב של התאמה מרבית לטעמו של צרכן בודד ושיטות ייצור המוניות. כיום ההתאמה המלאה של לקוח-מוצר מתבצעת תוך כדי בניית המוצר; המוצר "נתפר" לפי הזמנה. בעל עסק קטן, שאינו מעסיק עובדים רבים, שרוי בלחץ מתמיד של סיפוק צרכי הלקוח ועמידה בזמני ייצור, לכן, נאמנות של לקוחות לעסק הקטן יוצרת חוג מצומצם של לקוחות העשויים לקבל מוצר אישי עבורם בסכום גבוה יותר ממוצר הנמכר להמונים במחירי רצפה. נאמנות הלקוחות הינה נושא חשוב במעלתו בהקמת ושמירת העסק החדש. המחקר שלפנינו יעמוד על הגורמים המשפיעים על לקוח להיהפך לנאמן לעסק קטן, על כל המשתמע מהגדרת "נאמנות לקוחות".

שיטת המחקר בה בחרנו לצורך עבודה זו היא השיטה האיכותנית. אוכלוסיית המחקר שלנו הם בעלי עסקים קטנים הנחשבים כמצליחים בתחום המזון באזור חדרה, העובדים באותם עסקים ולקוחות המקום. הנחקרים שהשתתפו במחקר הם שלושת בעלי העסקים שבחרנו להתמקד בהם: בעל מסעדת בשרים, בעל דוכן פלאפל ובעל פיצרייה. מאחר והמחקר שבחרנו לעסוק בו הוא מחקר איכותני, ערכנו שלוש תצפיות מקיפות שנערכו בכל אחד מבתי העסק- שתיים בחדרה ואחת בגבעת אולגה. כמו כן נערכו שלושה ראיונות חצי מבניים עם אותם בעלי עסקים על ידי מדריך ראיון שאותו אשר הוכן מראש.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 התפתחות עסקים קטנים
2.2 הצלחת עסק קטן
2.2.1 התפרשות גיאוגרפית של עסקים קטנים
2.2.2 מוטיבציית עובדים בעסק קטן
2.2.3 נאמנות לקוחות
3. שיטת המחקר
4. ממצאים
5. ניתוח התמות
6. דיון ומסקנות
6.1 סיכום
6.2 מגבלות המחקר
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

בשני העשורים האחרונים של המאה ה-20, סקטור העסקים הקטנים גדל במהירות ברוב כלכלות ה-OECD (Meager, Kaiser and Dietrich, 1992; OECD, 2000) והפך לחיוני וחשוב בכלכלת המדינות ובצמיחה החברתית (Freeman, 2003).

תגים:

עסקים קטנים · מנהל עסקים · כלכלה · ענף המזון · עסק קטן · העסק הקטן · נאמנות לקוחות · מזון מהיר · פלאפל · פיצה · פאסט פוד · fast food

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוד קסמם של עסקים קטנים בענף המזון", סמינריון אודות "סוד קסמם של עסקים קטנים בענף המזון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.