היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת פרסומות אינטראקטיביות ברשת על כוונת הצרכן לרכישה

עבודה מס' 069359

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר שבוצע באמצעות שאלון.

7,584 מילים ,12 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מכיוון שתעשיית הפרסום באינטרנט ממשיכה להתעצם, חשוב לבחון את הגורמים המשפיעים על אפקטיביות הפרסום באינטרנט. בעבודה זו, מוצג תהליך מחקר וניתוח בנושא אפקטיביות הפרסום של פרסומות אינטראקטיביות ברשת תוך התמקדות באפקטיביות של פרסומות קופצות (Popups) ושל פרסומות באנר. כאשר גולש צופה בפרסומת באינטרנט הוא נוטה ליצור דעה ועמדה כלפי החברה והמותג ובהתאם לכך מצהיר על כוונות הרכישה שלו. נמצא כי על ידי סימנים אלו ניתן לבחון אפקטיביות של פרסומות ברשת.
העבודה סוקרת ספרות מקצועית הדנה בפרסום באינטרנט והשפעותיו על הצרכנים השונים במובנים של הנעה לפעולה ותפיסת המותגים. אפקטיביות פרסומות ברשת האינטרנט נבחנה באמצעות שאלון שבהמשך נדון על תכניו וממצאיו בצורה מורחבת.
שיטת איסוף הנתונים במחקר היא שאלון. השאלון מורכב מ-4 חלקים: מלל פתיחה, היגדים לדירוג מבחינת מידת החשיבות, היגדים לדירוג מבחינת מידת ההסכמה ופרטים כלליים על הנבדק הממלא.

תוכן העניינים:
1. סקירת ספרות
1.1 סקירת תחום הפרסום האינטראקטיבי ברשת
1.2 סוגי פרסומות אינטראקטיביות ברשת
1.3 מדידת האפקטיביות של הפרסום באינטרנט
1.4 בחינת עמדות הצרכן כלפי פרסומות אינטראקטיביות
1.5 השפעת הפרסום האינטראקטיבי על תהליך הקנייה
2. מבנה המחקר
2.1 מטרות המחקר
2.2 השערות המחקר
2.3 מקורות המידע
2.4 מסגרת הדגימה
2.5 שיטת הדגימה
2.6 שיטת איסוף נתונים (שאלון המחקר)
3. הצגת תוצאות המחקר
4. דיון בתוצאות המחקר
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים

קטע מהעבודה:

הפרסום האינטראקטיבי ברשת הוא אחת מהדרכים הנפוצות והמשתלמות ביותר כיום עבור החברות השונות, להשיג את מטרותיהן. פרסום זה מתבסס ביסודו על רשת האינטרנט שהפכה בשנים האחרונות לאמצעי מרכזי בחי היומיום המסייע לנו לחפש מידע, לתקשר אחד עם השני, להעביר מידע במהירות ואף לרכוש מוצרים מסוגים שונים. אחד היתרונות הניכרים של הפרסום המקוון ברשת הוא זמינות המידע ותוכן שאינו מוגבל מבחינת זמן או גיאוגרפיה. כתוצאה מכך, עוצמת התחרות בענף עולה ועל המפרסמים לנקוט בשיטות חכמות ומתקדמות כדי לפרסם טוב יותר מהמתחרים ובהמשך, להגדיל את כמות המכירות ולהשיג את היעדים הרצויים.

תגים:

אינטרנט · פרסום ברשת · פופ אפ · באנר · פרסוסמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת פרסומות אינטראקטיביות ברשת על כוונת הצרכן לרכישה", סמינריון אודות "השפעת פרסומות אינטראקטיביות ברשת על כוונת הצרכן לרכישה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.