היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואה בין השטן וחוה לבין גבר אלים ובת זוגתו

עבודה מס' 069308

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מערכת היחסים בין השטן לחוה, וכיצד היא מתקשרת למערכת יחסים בין גבר אלים לבת זוגתו.

1,573 מילים ,3 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

השטן הוא אומן רמאות ברמה מאוד גבוהה. הוא מחמיא לחוה בצורה מאוד משכנעת. כאשר חוה נופלת לרשתו, קשה לשים לב לכך שזוהי מניפולציה של השטן, ולא רצונה האמיתי של חוה.
השטן מהפנט את חוה, ומצליח להביא את ההיגיון שלה תחת שליטתו ע"י כך שהוא מספר לה שקרים, בהם הפרי האסור חידד והרחיב את התודעה והחזון שלו. באותה נקודה סקרנותה הגיעה לנקודה המקסימלית שלה, והיא נכנעת להדרכתו של השטן.

הגבר האלים הוא לרוב מניפולטור. הוא הדומיננטי בקשר, ותמיד חייב להיות בשליטה. הוא משכנע את בת זוגתו שדעותיו הן הנכונות וכי עליה לקבל אותן ולאמץ אותן. על מנת למנוע שאנשים אחרים ישכנעו את האישה כי הוא אינו צודק וכי עליה להתרחק ממנו, הוא מבודד אותה מסביבתה המוכרת והטבעית כגון המשפחה והחברים. שכן כאשר היא נשארת לבדה, הוא הגורם היחיד שיכול להשפיע עליה, וכעת אין דבר העומד בדרכו. הוא משכנע אותה שהוא תמיד צודק, ושכל עוד היא לא מקבלת על עצמה את דעותיו - היא לא מספיק טובה. הוא הופך אותה לרכושו ושולט בה, במחשבותיה ובמעשיה. ע"י כך, הוא גורם לה להטיל ספק בכל המוכר והאהוב עליה.

בעבודה זו אעמוד על הקשר במערכת היחסים של השטן וחוה, מול מערכת היחסים של גבר אלים לבת זוגתו.
בנוסף, אוכיח כי התנהגות השטן כלפי חוה מקבילה להתנהגות של גבר אלים כלפי זוגתו בתקופתנו.

קטע מהעבודה:

למרות שמערכת היחסים המובהקת ביותר ביצירה "גן העדן האבוד" מאת ג'ון מילטון היא בין אדם לחוה, נוצרת מערכת יחסים נוספת המקבלת משמעות שונה.

השטן - הוא דמות המנוגדת להשגחה האלוהית בפולקלור המערבי. השטן הוא לא מלך החומריות, אלא הוא ההתנשאות והיומרה של הנשמה. הוא האמונה ללא חיוך, ללא חוש הומור. הוא האמת שלעולם לא נאחזת ע"י מצב אחיזה של ספק. הוא עצוב ורציני כיוון שהוא יודע היטב לאן הוא הולך, וכאשר הוא זז - הוא יודע לאן לחזור.

תגים:

גן העדן האבוד · מילטון · שטן חוה אדם · גבר אלים · אלימות · אישה מוכה · התעללות · קרימינולוגיה · פסיכולוגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואה בין השטן וחוה לבין גבר אלים ובת זוגתו ", סמינריון אודות "השוואה בין השטן וחוה לבין גבר אלים ובת זוגתו " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.