היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת אלג'זירה כ"קהילה מדומיינת"

עבודה מס' 069301

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קצר על פי המאמר של Samuel-Azran (2007)

1,291 מילים ,1 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

נראה כי רשת זו מנסה לחבר בין פרט אחד לאחר ולאו דווקא מנסה ליצור חיבור בין מדינה ערבית אחת לשכנתה. כלומר, ניתן להבחין כי יש ניסיון ללכד סביב נושא "הערביות" ולא לפי מדינה. כמו כן גלי הצנזורה סביב הערוץ מעידים על גודל הרצון לתקשורת שונה ואובייקטיבית מצד הציבור ועל פוטנציאל השפעתו של הערוץ על הציבור.

בעבודה זו אתייחס לרשת בהקשר של המושג "קהילה מדומיינת", ועל פי המאמר:
Samuel-Azran, Tal.. Will Non-Western Networks Promote a "global Culture"? The Case of U.S. Media's Re-presentation of Al-Jazeera's Reports during the War on Terrorism, 2007

קטע מהעבודה:

לא ניתן לדון ברשת אל ג'זירה מבלי להתייחס לכמיהה האמיתית אשר אפפה את הציבור במדינות ערב לקבל מידע אובייקטיבי ואמין מגורם אשר איננו מוגדר כגורם הפועל מטעם השלטון וכשופרו הבלתי מעורער. הסיסמה אשר מלווה רשת זו היא: "הדעה והדעה האחרת", ואכן רשת זו הצליחה לעלות על הצורך העז של הציבור הערבי לשמוע ולהיפתח לדעות אחרות ולא רק כאלו של השלטון.

תגים:

אל ג'זירה · מזרח תיכון · תקשורת · טלויזיה · רשת · לווין · איסלם · מוסלמים · תקשורת המונים · מדיה · מדיום · פאן ערביות · אמריקניזציה · קהילה · קהילה מדומיינת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת אלג'זירה כ"קהילה מדומיינת"", סמינריון אודות "רשת אלג'זירה כ"קהילה מדומיינת"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.