היישום אינו מחובר לאינטרנט

סכסוכים בקהילה: הקהילה ההומו-לסבית

עבודה מס' 068409

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בסכסוך בין לסביות להומואים על טענות לשוביניזם, והצעת דרך פעולה ליישוב הסכסוך.

3,043 מילים ,14 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

העבודה מתבססת על כתבה בעיתון "מעריב" מה- 11.05.2010 בשם "סיבה לגאווה" אשר דנה במיקומן של הלסביות בתוך הקהילה ההומו-לסבית בישראל. בכותרת המשנה של הכתבה נכתב: "האפליה שלקהילה הגאה נמאס לטאטא מתחת לשטיח: שוביניזם". הלסביות טוענות שלא נותנים להן מקום להביע את עצמן, והייצוגים התקשורתיים מתמקדים בהומואים. הטענה הנגדית של החלק הגברי של הקהילה: המצב משקף את החברה הישראלית.

הסכסוך המתואר בין לסביות והומואים הוא ככל הנראה מקרה פרטי בתוך סכסוך עמוק יותר בין גברים לנשים. האפליה על רקע של נטייה מינית הצליחה לאחד את שני המינים במאבק משותף, ברם כשהושגו ניצחונות מהותיים ומעמד הקהל ההומו לסבי השתפר, צצו חילוקי דעות קשים בין החלק הלסבי ולבין החלק ההומואי. בעולם ההטרוסקסואלי חילוקי דעות בין גברים לנשים עומדים לצד עניין רב של אלה באלו: משיכה מינית, הקמת משפחה, גידול ילדים. בעולם ההומוסקסואלי יש רק חילוקי דעות. בארצות בהן הצליח הקהל ההומו לסבי להשיג זכויות שוות מול כלל האוכלוסייה, מזמן בוצעה הפרדה בין הקהילות לסביות והומואים. הן משתפות פעולה אומנם אך מקיימות פעילות נפרדת לגמרי. האפליה הייתה קודם בסיס לאיחוד וכשנעלמה התברר שאין יותר גורמים מאחדים. המשיכה לבני אדם מאותו מין איננה בסיס להיווצרות הקהילה. בהיעדר אינטרסים משותפים מרכזיים דרכי גברים ונשים אינן מצטלבות.

תוכן העניינים:
1. תמצות הכתבה
2. דיון בכתבה
א. רקע על האוכלוסייה הנידונה בכתבה
ב. הגדרת הנושא
ג. דיון על דרך פעולה
ד. הצעות אופרטיביות לפעולה
ה. סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

הצעד החיוני הראשון לגישור פערים הוא תחילת משא ומתן. הסיבות לכך: 1. הארגון (כאן הקהילה ההומו לסבית והנציג העיקרי שלה האגודה לזכויות הפרט) זקוקים לראות התקדמות בהשגת יעדים משותפים. 2. יש צורך בבניית יחסי עבודה יעילים שנדרשים לצורך המלאכה המשותפת. קיום הסכסוך מעכב פעילות הארגון ומוריד רבות מיעילותו.
למרות חילוקי דעות והשקפות עולם שונים, לארגונים הלסביים אין פרטנר אחר מאשר הארגוניים ההומואים. החקיקה אותה הן שואפות לשפר תקפה באותה מידה להומוסקסואלים משני המינים. לבד, ללא תמיכה של ארגונים בעלי כוח רב יותר הלסביות לא ישיגו תוצאות טובות יותר.

תגים:

הומואים · לסביות · שוויוןן · אפליה · נשים · שוביניזם · להטב · ניהול סכסוכים · מומ · משא ומתן · גישור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סכסוכים בקהילה: הקהילה ההומו-לסבית", סמינריון אודות "סכסוכים בקהילה: הקהילה ההומו-לסבית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.