היישום אינו מחובר לאינטרנט

כלכלת משאבי טבע ואיכות סביבה בישראל

עבודה מס' 069298

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת שלושת המניעים: פיתוח קריירה, איכות החיים והתקדמות הטכנולוגיה, על שביעות הרצון מהמצב חברתי כלכלי ובהחלטת הצרכן למחזר.

3,344 מילים ,6 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

המחקר הנוכחי בוחן את השפעת שלושת המניעים: פיתוח קריירה, איכות החיים והתקדמות הטכנולוגיה, על שביעות הרצון מהמצב חברתי כלכלי ובהחלטת הצרכן למחזר.
המחקר הינו אמפירי, בו בדקתי את ההשערות על ידי שאלונים שחולקו לכ- 106 נבדקים. השאלות במחקר בחנו את השפעת חשיבות פיתוח קריירה, איכות החיים והתקדמות הטכנולוגיה על שביעות רצון העומדים במצב החברתי כלכלי במקום מגוריו, וכיצד מניעים אלו משפיעים על הצרכן למחזר.
השאלון שחולק כלל כ-16 שאלות העוסקות במניעים למחזר. לשאלות העוסקות בפיתוח קריירה ואיכות החיים, ביצעתי אלפא של קרונבך על מנת למצוא את רמת המהימנות.
רוב הנבדקים הינם סטודנטים לתואר ראשון כך שעניין הסיפוק העצמאי והרצון להעניק לטובת הסביבה לא בראש מעייניהם בשלב זה של החיים.
מממצאי המחקר יעלה הקשר בין כל אחד מהמשתנים הרשומים לעיל לבין שביעות הרצון מהמצב חברתי כלכלי המביאים להחלטה למחזר.
לפי קבלת ההחלטות של הצרכנים יעריך הארגון לאיכות הסביבה כיצד להקצות את המשאבים לטובת המיחזור.

תוכן עניינים:
תקציר
רקע ומבוא

סקירת ספרות:
הגדרה - מיחזור
דרכים להקטנת המחיר הסביבתי
העלות של המיחזור למשק
ישראל אל מול מדינות אחרות
אסטרטגיות ייצור וצמיחה
יישום כלים כלכליים

מודל המחקר
השיטה
ממצאי המחקר
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מראי מקום ורשימה ביבליוגרפית מפורטת.

קטע מהעבודה:

צמצום (באנגלית - Reduce) משמעו: השתדל, ככל האפשר, שהפסולת לא תיווצר כלל. לדוגמה, אם נעדיף בקבוק משקה של שני ליטרים על שקיות משקה של 30 סמ"ק, או נקנה שקית חטיפים משפחתית במקום חמש אריזות אישיות, נצמצם את כמות האשפה שאנו "מייצרים". (אגב, כך גם נחסוך לא מעט כסף בחשבון כולל.)

תגים:

מיחזור · משאבים · עלות המחזור · סחר ירוק · כלכלה ירוקה · איכות סביבה · איכות הסביבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כלכלת משאבי טבע ואיכות סביבה בישראל", סמינריון אודות "כלכלת משאבי טבע ואיכות סביבה בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.