היישום אינו מחובר לאינטרנט

"המחסום האחרון" ו "בדרך ליריחו" לס' יזהר

עבודה מס' 069241

מחיר: 211.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התבוננות בשני סיפורי מלחמה של ס' יזהר על הדומה והשונה ביניהם

4,114 מילים ,11 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

שני הסיפורים אליהם אתייחס בעבודה זו הם הסיפורים האוטוביוגרפיים "המחסום האחרון" ו-"בדרך ליריחו", שניהם מתוך קובץ הסיפורים "צדדיים" שהתפרסם ב-1996. בסיפורים אלה חוזר יזהר אל הסיפור הקטן שבתוך המלחמה הגדולה, שאפיין את סיפוריו עד ימי צקלג. על מנת להביא את הסיפור האנושי, על הדרמה והמורכבות שלו, בלי ליפול לתוך תיאורי הקרבות והמעשים ה"הירואיים" שבמלחמה, מעתיק יזהר את העלילה "מן ההתרחשויות הצבאיות המרכזיות, המכריעות..." (מירון, 1975) לדרכים הצדדיות, של המלחמה.
בעבודתי אנסה להראות כי לאמת יש גרסאות סובייקטיביות וכי חוט השני שעובר בין היצירות היא תחושת חוסר הטעם, שיש במלחמות.

תוכן העניינים:
מבוא
ס' יזהר
המחסום האחרון
בדרך ליריחו
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

זהו סיפור בתוך המלחמה המתואר ע"י מספר גיבור, שהוא למעשה מספר- עד המעמיד את עצמו בתור הגיבור המרכזי. המספר הגיבור מספר את הסיפור בגוף ראשון מנקודת מבטו של אזרח ישראלי שהגיע בלילה, יחד עם חבריו, לבנות מחסום בפני האויב המתקרב.

תגים:

ס' יזהר · סיפורי מלחמה · המחסום האחרון · בדרך ליריחו · מלחמות · הומניזם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""המחסום האחרון" ו "בדרך ליריחו" לס' יזהר", סמינריון אודות ""המחסום האחרון" ו "בדרך ליריחו" לס' יזהר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.