היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקול הנשי - רחל המשוררת

עבודה מס' 069191

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח קולה הנשי של רחל בארבעה משיריה.

4,822 מילים ,5 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

שירתה של רחל אופיינה בתמות שונות אשר השתנו בעקבות חייה. חייה בארץ, עלייתה, אהבותיה והשנים האחרונות לחייה הביאו אותה להתמודד עם בדידות קשה ועצב והשפיעו רבות על יצירותיה. התמות הבולטות בשירתה הן אהבתה לארץ, כמיהתה לאהבה, בדידותה, תחושת ההחמצה וחוסר המימוש ובניית התא המשפחתי האישי שלה ועוד. שיריה נאספו לשלושה קובצי שירים אשר שניים מהם פורסמו בחייה והאחרון שבהם פורסם לאחר מותה: "ספיח" (1927), "מנגד" (1930) ו"נבו" (1932).
עבודה זו, תציג את קולה הנשי של רחל כפי שהובא לידי ביטוי ביצירותיה: "מנגד", "בגני נטעתיך", "גן נעול" ו"את כולי סיפרתי עד תם".
חלקה הראשון ישקף את קולה של רחל המובא בתוך ארבעה משיריה ויביא את ניתוחי השירים כחיזוק לכך.
חלקה השני יציג את הרעיונות המרכזיים המובאים בשירת רחל בכלל ובארבעת השירים הללו בפרט.

קטע מהעבודה:

מנגד זהו שיר המבטא בסמליות את חייה הטראגיים של הדוברת. לא בכדי, ביתו האחרון של השיר חקוק על קברה(3). הדוברת בוחרת להעביר ולשתף את המלווים אותה בדרכה האחרונה בתחושת הבדידות וההחמצה שליוותה את שנותיה האחרונות. שיר זה נכלל בקובץ שיריה "מנגד" אשר נקבץ לקראת מותה, בזמן התמודדותה עם מחלה קשה שהביאה להרחקתה ונידויה מהסביבה המוכרת לה(4).

תגים:

מנגד · בגני נטעתיך · גן נעול · בדידות · אהבה · אהוב · כמיהה · נשים · שירה עברית · שירת רחל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקול הנשי - רחל המשוררת", סמינריון אודות "הקול הנשי - רחל המשוררת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.