היישום אינו מחובר לאינטרנט

לחץ ושחיקה בעבודה ב"קבוצת נישה"- גיוס והשמה

עבודה מס' 069169

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שני מקרי בוחן של לחץ ושחיקה בעבודה.

3,533 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הארוע הראשון אליו נתייחס הוא הפיטורים המאסיביים שהחברה נאלצה לבצע עקב המשבר הכלכלי במרץ 2009. על מנת לנתח את ארוע זה אשתמש במודל "ניקוד הלחצים" של לזרוס Lazarus, R.S. (1991).
הארוע השני אליו נתייחס הוא כניסת טכנולוגיה חדשה לשוק בכלל וכניסתה לחברה. על מנת לנתח את ארוע זה אשתמש במודל של הגישה הסביבתית במאמרם של Karasek, R. A. (1979).

קטע מהעבודה:

פילוח הקבוצות אשר חוו את הלחץ:
האירוע הראשון של הקבוצה אשר חוותה את הלחץ (במצב של פיטורים), הינם העובדים הזוטרים ביותר בחברה, כלומר מי שנכנס אחרון הוא הראשון ללכת. העובדים אשר קבוצת נישה החליטה לפטר היו הרכזות והרפרנטים הצעירים ביותר, בעלי הניסיון בחברה הנמוך ביותר, מתוך מחשבה כי הם אלו שתורמים לחברה ברגע החלטת הפיטורים בצורה הנמוכה ביותר.

תגים:

לחץ · שחיקה · השמת עובדים · חברת כח אדם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "לחץ ושחיקה בעבודה ב"קבוצת נישה"- גיוס והשמה", סמינריון אודות "לחץ ושחיקה בעבודה ב"קבוצת נישה"- גיוס והשמה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.