היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת ישרוטל - הצעה שיווקית לניהול ובניית מותג

עבודה מס' 069159

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של הענף ושל הרשת, ומחקר איכותי בנוגע לקהל הצעירים.

21,178 מילים ,27 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

רשת ישרוטל, בה נתמקד בעבודה זו, הכוללת כיום כ-12 בתי מלון בפריסה ארצית, מהווה נתח גדול מהשוק במספר הלינות בארץ. בחרנו לנתח את הסביבה השיווקית של הרשת מהיבטי הסביבה החיצונית: היבט פוליטי, כלכלי, עונתיות, טכנולוגיה וכדומה. היבטים אשר משפיעים על הפירמה ללא קשר להתנהלותה, לעומת סביבה הפנימית אשר נתונה בידי הארגון ונקבעת בעקבות צעדיה: יתרונות תחרותיים, מקורות, תשתית ופריסה, גורמי תיווך שיווקיים, פריסה ותשתית וכיוצא בזה.
את ניתוח סביבת המיקרו וסביבת המאקרו סיכמנו יחד לניתוח ה- swot המסכם למעשה את ניתוח הסביבה השיווקית של הארגון.

מטרת העבודה היא סקירת ענף המלונאות באזור הדרום ובאילת בפרט, וניתוחו על סמך חומר תיאורטי וניסיון העבר וכן על סמך מחקר שערכנו, על מנת שנוכל לספק המלצות שיווקיות לרשת ישרוטל בענף בנוגע ל- משיכת קהל הצעירים לרשת המלון, בדגש על תקופות השפל.

השיטה היא ביצוע מחקר תיאורי הסתברותי, בשילוב עם מספר ראיונות עומק עם אנשי מפתח בתחום, כאשר הכלי העיקרי לאיסוף נתונים יהיה שאלון שיועבר ל-80 נדגמים מאזור גוש דן, בגילאי 25-30, שיידגמו באופן אקראי במוסדות אקדמאיים, ארגונים עסקיים שונים (סלקום, G&P ועוד) וכן בתים פרטיים באזור המרכז.
הממצאים אשר עלו מהמחקר שביצענו נוגעים לשלושה נושאים עיקריים: מאפייני הצרכנים בענף, אפיון הגורמים שמשפיעים על יציאה לנופש ומסרים פרסומיים המועברים לצרכני הענף.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
תוכן העניינים
מבוא
מטרת העבודה
סקירת ענף המלונאות:
-מבנה הענף
-סקירה כלכלית
-מחסומי כניסה ויציאה עיקריים בענף המלונאות
-מגבלות חקיקה, תקינה ואילוצים מיוחדים על הענף
-עונתיות
-מוצרים ושירותים
-עולם השירות בענף
-לקוחות
-המשאב האנושי
-תחליפים למוצרי תחום המלונאות
-מגמות ותחזיות לעתיד
-גורמי הצלחה קריטיים בתחום המלונאות- KSF
ניתוח הסביבה התחרותית
סקירת חברת ישרוטל
-רקע
-סקירה כללית
-ניתוח מוצרי החברה: המלונות
-מיקום החברה בענף
-הכנסות החברה
-לקוחות
-ספקים
-שיווק
-תחרות
-מבנה ארגוני
-מבנה תעסוקתי
-מדיניות השקעה
-סיכונים עסקים להם חשופה החברה
ניתוח סביבה שיווקית
-ניתוח מאקרו (סביבה חיצונית)
-ניתוח מיקרו (סביבה פנימית)
-ניתוח SWOT
קהל הצעירים- אפיון הרגלי בילוי ונופש
סיכום ביניים
ראיונות עומק כמצע לפרק המחקר והממצאים
המחקר:
-הבעיה השיווקית
-המטרה
-השיטה
-דוגל המדגם
-איסוף נתונים
-תוכנית הדגימה
-מגבלות השיטה והטיות בדגימה
-הממצאים
רעיונות ראשוניים לתוכנית השיווקית
הצעת תוכנית לאסטרטגית מיצוב
-המלצות
א. אסטרטגיית מיצוב ממוקדת-חבורות
ב. אסטרטגיית מיצוב ממוקדת-זוגות/צימרים
ג. אסטרטגיית העל- מותג ישרוטל לצעירים
ביבליוגרפיה (אתרי אינטרנט וראיונות)
נספח 1- השאלון

קטע מהעבודה:

אפיון שוק:
כאשר מגדירים קהל מטרה לקבוצות ומגזרים שונים יש ללמוד על אותו קהל את הרגליו ואת המאפיין אותו כצרכן.. העדפות, נדרש ורצוי, מה הוא אוהב, מה הוא יקנה, איזה סוגי פעילויות הוא מעדיף, אילו סוגי ספורט,האם נדרשת פעילות משפחות, לילדים, כנסים, ועוד ועוד.

תגים:

מותג · ענף · מלונאות · שיווקי · מחקר שיווקי · תוכנית עסקית · ניהול מותג · בניית מותג · סביבה שיווקית · סביבה תחרותית · שיווק · מלונות · קהל יעד · צעירים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת ישרוטל - הצעה שיווקית לניהול ובניית מותג ", סמינריון אודות "רשת ישרוטל - הצעה שיווקית לניהול ובניית מותג " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.