היישום אינו מחובר לאינטרנט

"האח הגדול" ותכניות ריאליטי

עבודה מס' 069075

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אופן הייצוג של הדמויות השונות והשפען על החיברות.

5,822 מילים ,15 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה זו ניסיתי להראות כיצד תוכנית ה"אח הגדול", מז'אנר תכניות המציאות, שהיא כה פופולארית בקרב הציבור הישראלי, מצליחה להשפיע על ציבור הצופים בתהליך החיברות שהם עוברים.

שתי השערות הונחו בעבודה זו:
1. תוכנית "האח הגדול" מייצגת ומשקפת ערכים, מסרים וסטריאוטיפים קיימים בחברה הישראלית.
2. אופן הייצוג של הדמויות בסדרה משקף נורמות, ערכים, דפוסי התנהגות וסטריאוטיפים קיימים המועברים לצופה באופן שאינו מודע ולוקחים חלק בתהליך החיברות שלו.

כלי הניתוח של העבודה הוא צפייה בתוכניות הסדרה ובפרק שלישי בעיקר.

העבודה תביא סקירת ספרות מקצועית שעניינה השפעות התקשורת על הפנמת ערכים ודרכי התנהגות, ואת אופן ייצוג קבוצות חברתיות בתקשורת וכן סקירה של מאמרים ומחקרים שנעשו בתחום. כמו כן, העבודה תבחן את אופן הייצוג הטלוויזיוני של מספר דמויות מתוך באי הבית: מעיין, יוסף, שרה, בנצי ואלין והשפעת ייצוג זה על תהליך החיברות אותו עוברים הצופים.

תוכן העניינים:
תוכן העניינים:
א. מבוא
ב. רקע תיאורטי
ב.1 תוכניות מציאות, מאפיינים ומרכיבי הפורמט: (יוסמן ונייגר 2005)
ב.2 אסכולת החיברות
ב.3 סטריאוטיפים, סטריאוטיפיזיציה וייצוג קבוצות בתקשורת
ג. ניתוח טקסט טלוויזיוני - "האח הגדול", עונה 2, פרק 3
ד. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עם השנים הולך וגדל נתח הזמן שתופסים אמצעי התקשורת בחיי הפרט והוא אף נחשף להם בשלב מוקדם יותר ויותר בחייו. אמצעי תקשורת המונים ממלאים תפקיד מרכזי בהתפתחות התרבות ובתהליכי חיברות ותירבות של היחיד (Rosengren 1985).

תגים:

האח הגדול · תכניות מציאות · ריאליטי · ז'אנר · בחירת הקהל · מתמודדים · בובלילים · פרידמנים · אשכזנזיים · מזרחיים · טלויזיה · טלביזיה · רייטינג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""האח הגדול" ותכניות ריאליטי", סמינריון אודות ""האח הגדול" ותכניות ריאליטי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.