היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמדות שוטרים כלפי אלימות במשפחה

עבודה מס' 069048

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של חמישה מחקרים.

1,247 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

למרות שהמשטרה היא רק אחד מסוכני הפיקוח הפורמאליים, היא משמשת במידה רבה כ"שומר השער", ולכן גם מכתיבה את אופי ההתערבות הפורמאלית ואת טיב האינטראקציה עם המתלוננת. שוטר העומד מול מצוקתה של אישה מוכה, נדרש לקבל החלטה בתוך מערכת ערכית בעלת סתירות ומבלבלת (שהם, 1999). אי לכך, במחקרים רבים נמצא כי בקרב השוטרים עדין קיימות עמדות מוקדמות כלפי האלימות במשפחה ותפקידיה של המשטרה באירועים של אלימות כלפי נשים. מסקירת ספרות בנושא ניתן ללמוד ששוטרים הפועלים בשטח נוטים לגבש לעצמם תבניות עבודה ועמדות בנוגע לטיפול באירועי אלימות במשפחה. במצב זה הופכת המשטרה, בעל כורחה, לחלק מן הבעיה, דבר המחליש את יכולתה להוות חלק מן הפתרון.

בעבודה זו יסקרו שלושה מחקרים ישראליים ושני מחקרים זרים.

קטע מהעבודה:

אפרת שהם (1999) מעלה במחקרה "עמדותיהם של שוטרי סיור וחקירות כלפי אלימות בין בני זוג" משתנים רבים המשפיעים על עמדותיהם של השוטרים בעת תגובתם וטיפולם באירועי האלימות במשפחה, וביניהם:

תגים:

נשים מוכות · בעלים מכים · אלימות · משטרה · אכיפה · שיטור · משפחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמדות שוטרים כלפי אלימות במשפחה", סמינריון אודות "עמדות שוטרים כלפי אלימות במשפחה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.