היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפוסט מודרניזם וההכחדה הסימבולית בסדרה "חיות פשע"

עבודה מס' 068991

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השאלה כיצד הסדרה יוצרת הכחדה סימבולית, על פי המאמר "הנעדרים והנוכחים בזמן צפיית שיא: מגוון תרבותי בשידורי ערוצי הטלוויזיה המסחריים בישראל" (תקציר הממצאים),הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, 2005.

1,580 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודתנו ננתח את הפרק הראשון מתוך הסדרה "חיות פשע" של יובל שגב. נחקור את אופן הייצוג של קבוצות שונות בחברה הישראלית וננסה להוכיח כיצד מתבצעת הכחדה סימבולית איכותית ונחזק את טענות המאמר הנעדרים והנוכחים בזמן צפיית שיא: מגוון תרבותי בשידורי ערוצי הטלוויזיה המסחריים בישראל (תקציר הממצאים),הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, 2005. כמו כן נציע ניתוח פוסט מודרניסטי של הטקסט תוך הבאת דוגמאות והצגת אלמנטים פוסט מודרניסטים מתוך מאמרו של פיסק ג'ון (john, fiske בספר תקשורת כתרבות, עורכות: טלמון מירי וליבס תמר, האוניברסיטה הפתוחה, 2003. 174-189).

קטע מהעבודה:

על אף חוסר הבהירות המורגשת בתחילת הפרק, בהמשכו אנו מתוודעים לכך כי שני גיבורינו הינם עבריינים בעלי רקע פלילי עשיר שמוצאם מזרחי הם מתגלים כגסי רוח, בורים וחסרי כל תרבות או דרך ארץ, אפיון זה של הדמויות יוצר הכחדה סימבולית איכותית מובהקת. ישנן נקודות דמיון חוזרות ונשנות באופן הצגת דמות המזרחי בטלוויזיה, ישנו דפוס חוזר של הצגת המזרחי כפושע, גס, אלים ורפה שכל. עובדה מדאיגה אשר פוגעת במעמדה החברתי של העדה המזרחית ויוצרת פערים חברתיים. (אברהם, אלי, ענת פירסט ונועה אלפנט לפלר, עמוד 31).

תגים:

סימולקרה · הכחדה כמותית · פוסט מודרניזם · דרמה · סדרות דרמה · ערוץ 2 · פשע · פשיעה · עדתיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפוסט מודרניזם וההכחדה הסימבולית בסדרה "חיות פשע"", סמינריון אודות "הפוסט מודרניזם וההכחדה הסימבולית בסדרה "חיות פשע"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.