היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול קו ראשון

עבודה מס' 068984

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקמת צוות אפקטיבי בארגון יזמי ומנהל הקו הראשון.

4,177 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

כיום, נחשפים מנהלי הקו הראשון לתפקידים שונים ומגוונים בשונה מבעבר בו כל מנהל צוות ניהל את הצוות שלו בלבד. בין היתר נדרשים ליזום ולהוביל מהלכים חדשים.
בנוסף לתפקידיו הניהוליים הרגילים של המנהל עליו לדעת לטפל בדימוי העצמי של עובדיו, בשביעות רצונם ובהתאמה בין הצרכים האישיים וצורכי הארגון, תוך הקשבה, העצמה, חופש פעולה ותקשורת בין אישית טובה.
עולם העסקים במאה ה-21 מתפקד ככפר גלובאלי, החשיפה והשקיפות גבוהים, הידע הוא נחלת הכול, הטכנולוגיה זמינה לכולם והמחירים תחרותיים בהתאם. הנתיב הקריטי להצלחת ארגונים בא מפיתוח ההון האנושי. הדגש על פיתוחו של המנהל לראיה מערכתית כוללת ולהפנמת כישורי ניהול להובלת הארגון, למימוש יעדיו, בסביבה התחרותית בה הוא פועל.

עבודה זו עסקה במנהל קו ראשון בארגון יזמי ובאופן פעולותיו להבאת צוותו להיות צוות אפקטיבי.
הוצגו הגדרות ליזם ופועלו, תפקיד מנהל קו ראשון, מהות צוות והגדרתו, תוך שימת דגש על עבודת צוות, שלבי התפתחות הצוות והשיטות לבנייתו.
מהממצאים הוסק כי ללא עבודה משותפת, תוך העצמה, תקשורת בין אישית גבוהה וברורה, דגש לליכוד וגיבוש חברתי משימת היזם עלולה להיכשל ולא תניב תוצאות.
לצד אלו הוצג מודל הרצברג המעודד גם עבודת צוות, תהליכי קבלת החלטות משותפות תוך זיהוי הבעיות, ניתוחם, מחויבות, יצירה וזיהוי מיומנויות, יצירת רוח צוות, מתן פתרונות והאצלת סמכויות.

תוכן העניינים:
פרק 1 מבוא
פרק 2
2.1 היזם
2.2 תפקידי מנהל קו ראשון
2.3 צוות
2.4 מודל שלושת התפקידים של המנהל הישיר
פרק 3
3.1 הקמת צוות אפקטיבי בארגון יזמי וחשיבותו
3.2 שיטות לבניית צוות
3.3 גיבוש וליכוד חברתי בצוות
3.4 העצמת צוות
פרק 4 תקשורת בין אישית בצוות
פרק 5 סיכום והמלצה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אין דמות אחת ויחידה של יזם, אבל ברור כי יזם הוא אדם שלוקח רעיון ומגשים אותו. הופך רעיון למציאות לצורך כך הוא מתחיל לפעול, לרכוש מיומנויות, לחשוב על דברים חדשים ולהתחיל להתכונן לעבר מטרה אותה הוא עתיד להשיג בסופו של תהליך (ברגמן, 2007, מתוך מצגת דרבי).
"אתה יכול להיות יזם, ולא חשוב מה רמת הI.Q שלך, מה יכולתך הגופנית, מתי נולדת ומאיזה מין אתה. ואל תטעה - יזמים הם אנשים מאוד מיוחדים, אבל לפני שהפכו ליזמים, הם היו אנשים רגילים.... אתה יכול ללמוד את כל מה שצריך, כדי להיות יזם. אתה רק צריך רצון ונכונות ללמוד. עליך להיות קשוב ומכוון למטרה" (שפסקי, 1995).

תגים:

יזמות · ניהול · דמות המנהל · יזמים · צוות · מנהל · סגנון ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול קו ראשון", סמינריון אודות "ניהול קו ראשון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.