היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול קו ראשון - גורמי ההצלחה בתפקיד מנהל קו ראשון

עבודה מס' 067704

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחויבות עובדים לארגון, ניהול צוות, אמון ואינטליגנציה רגשית ויישומם על על המנהלת הטכנולוגית בחברת מטריקס.

4,615 מילים ,16 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

חברת מטריקס אי.טי. בע"מ, הוקמה בשנת 1989 והינה חברה ציבורית אשר מניותיה נרשמו למסחר בבורסה בשנת 1993.
מטריקס אי.טי. בע"מ, ביחד עם חברות הבנות שלה, הינה חברה בפועלת בתחום האינטגרציה ושירותי טכנולוגיית מידע. לחברה 4 תחומי פעילות: פתרונות תוכנה, שיווק והטמעת מוצרי תוכנה, פתרונות אינטגרציה ותשתיות מחשוב, וכן הדרכה והטמעה. החברה מספקת פתרונות, שירותים, ומוצרים וגם מפעילה שני גופי רוחב (ייעוץ אסטרטגי ומרכז טכנולוגי), המספקים פתרונות ושירותים לתחומי הפעילות השונים.
לחברה למעלה מ- 500 לקוחות בשוק הישראלי, תוך התמחות בענפי התעשייה והמסחר, הממשלה והמגזר הציבורי, תקשורת וביטחון ובנקאות ופיננסים.
חברת מטריקס מחולקת לחטיבות ועל כל חטיבה ממונה מנהל חטיבה. ניתן למצוא חטיבות כגון חטיבת מערכות ייעודיות ומגזר ציבורי, חטיבת מערכות עסקיות, חטיבת ההדרכה וההטמעה וגם את חטיבת מוצרי התוכנה - זו החטיבה שבה נתמקד.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. התמיכה לפתרונות החברה נעשית על ידי אנשים תמיכה טכנית, ובראשם עומדת המנהלת הטכנולוגית.
תפקידה הוא לדאוג לכל פעילותם של האנשים הטכניים ומוקד ה-Help Desk.
עבודה זו תתמקד בארבעה נושאים: מחויבות עובדים לארגון, ניהול צוות, אמון ואינטליגנציה רגשית. נושאים אלו יורחבו ולאחר מכן איישם כל אחד ואחד מהם על המנהלת הטכנולוגית בחברת מטריקס. לבסוף אסיק מסקנות ואתן המלצות.

תוכן עניינים:
מבוא
1. מחויבות עובדים לארגון
1.1 - יישום
1.2 - המלצות
2. ניהול צוות
2.1 - יישום
2.2 - המלצות
3. אמון
3.1 - יישום
3.2 - המלצות
4. אינטליגנציה רגשית
4.1 - יישום
4.2 - המלצות
5. סיכום
ביבליוגרפיה
נספח

קטע מהעבודה:

ההגדרה הראשונה של Porter et al משנת 1979, הינה אחת מההגדרות הראשונות למחויבות עובדים לארגון. ניתן לראות כי עוד בסוף שנות ה-70, עובד מחויב לארגון נתפס כעובד שמטרותיו ומטרות הארגון זהים. עובד זה מעורב בארגון, מבצע משימות לטובת הארגון ורוצה להישאר בארגון.
הגדרה זו וההגדרות הנוספות למחויבות ארגונית כיום, כמעט ולא השתנו.
עוד היום ניתן לראות בהגדרה של Rajendran & Rose משנת 2005 שעובד מחויב לארגון הוא בעצם עובד שמקבל לעצמו את ערכי הארגון ופועל להשגתם לטובת הארגון. העובד פעיל בארגון (גם אם הפעילות מקושרת או לא מקושרת לעבודה), מה שחשוב הוא שפעילות זו תביא לתועלת בארגון.

תגים:

ניהול · קו ראשון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול קו ראשון - גורמי ההצלחה בתפקיד מנהל קו ראשון", סמינריון אודות "ניהול קו ראשון - גורמי ההצלחה בתפקיד מנהל קו ראשון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.