היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיומנויות ניהול קו ראשון במפעל ריאון בע"מ

עבודה מס' 067795

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מרכיבי ניהול קו ראשון העכשווי- חוזה פסיכולוגי, אמון בין עובדים ומנהלים, מחויבות ארגונית- והשפעתם על ביצועי העובדים.

5,066 מילים ,21 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בניתוח מרכיבי ניהול קו ראשון העכשווי- חוזה פסיכולוגי, אמון בין עובדים ומנהלים, מחויבות ארגונית- והשפעתם על ביצועי העובדים. בעבודה תבוצע סקירה תיאורטית של שלושת המרכיבים ויוצגו דרכים מעשיות ליישום התיאוריות, תוך השוואה בין שתי מחלקות תומכות ושני מנהלים שונים.

הארגון הנבחר לניתוח: RION LTD. RION הוקם בשנת 1995 בקיבוץ כברי, ונמצא בבעלות הקיבוץ (41.9%), מפעל "פלסאון" (50.1%) וקיבוץ גדות (8%). ריאון מתמחה בפיתוח וייצור מוצרים טכנולוגיים מורכבים, החל משלב הרעיון והתכנון, דרך בניית אב-טיפוס, בנייה ורכישת כלים וציוד, עד בניית תהליכי ייצור שוטף. עיקר המוצרים והתהליכים של ריאון הינם משלימים למוצרים ותהליכים של פלסאון. "ריאון חברה בקבוצת פלסאון, המתמחה בייצור ובפיתוח פתרונות משולבי פלסטיקה. זאת, על מנת להקנות ללקוחות איכות חיים ובטיחות ולספק לעובדיה ולבעלי המניות רווחה כלכלית וצמיחה - לאורך זמן" (מתוך הצהרת הייעוד).

המחלקות שנבחרו לניתוח הם מחלקת אבטחת איכות ומחלקת תפ"י.

תוכן עניינים:
מבוא
I. מאפייני הצוות ומאפייני המנהל בכל מחלקה
A. מאפייני הצוות בכל מחלקה. שלבי התפתחות קבוצה (תוקמן וג'נסן, 1960)
B. מאפייני המנהלים
II. חוזה פסיכולוגי
A. תיאור תיאוריה רלוונטית. יישום מרכיבי התיאוריה לכל אחד מהמנהלים
B. מסקנות והמלצות
III. יחסי אמון עם הקבוצה
A. תיאור תיאוריה רלוונטית. יישום מרכיבי התיאוריה לכל אחד מהמנהלים
B. מסקנות והמלצות
IV. מחויבות העובדים
A. תיאור תיאוריה רלוונטית. יישום מרכיבי התיאוריה לכל אחד מהמנהלים
B. מסקנות והמלצות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

צוותים של מחלקות תומכות זקוקים למנהיג שישתף בקבלת החלטות, יראה דרך להשגת המתרה, אך להם חופש פעולה, ישקיע בפיתוח מיומנויות אישיות של חברי הקבוצה ומיומנויות הקשורות לעבודת צוות. ג'ים קולניס (2001), טען שהמנהלים המצליחים באמת אינם בעלי האגו המוחצנים העסוקים בהאדרת שמם והצלחותיהם, אלא דווקא אנשים ביישנים, צנועים, אבל בעלי רצון אדיר לפתח את החברה שלהם. מנהיגות מעצבת מתאימה ביותר לניהול קבוצות של אנשי מקצוע. היא מתרחשת כאשר אדם אחד או אנשים אחדים מתקשרים עם זולתם כך שהמנהיגים והדבקים בהם מרוממים זה את זה לדרגות גבוהות יותר של הנעה ומוסריות.( Bass, 1985). מאפייני המנהלים לפי פרמטרים של מנהיגות מעצבת:

תגים:

קו ראשון · מנהל · ניהול · ריאון · מנהל מחלקה · צוות · חוזה פסיכולוגי · אמון · מחויבות · עובדים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיומנויות ניהול קו ראשון במפעל ריאון בע"מ", סמינריון אודות "מיומנויות ניהול קו ראשון במפעל ריאון בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.