היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיר המתהפך כמאפיין רומאנטי בשירת ביאליק

עבודה מס' 068982

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון במאפייני הרומנטיקה כפי שבאים לידי ביטוי בשירת ביאליק והאם השיר התהפך הינו מאפיין רומאנטי בשירת ביאליק.

8,136 מילים ,8 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

העבודה סוקרת בתחילה את מבנה השיר המתהפך, זרם הרומאנטיקה, שירת ביאליק ותפיסתה, ותפסיתו של רולאן בארת על הצילום. לאחר מכן מקיימת דיון אודות שירת ביאליק לאור הסקירות הקודמות. העבודה כוללת שישה פרקים ומבוא מקדים:
1. מבוא
2. פרק ראשון: השיר המתהפך
3. פרק שני: הרומאנטיקה
4. פרק שלישי: האם ביאליק היה משורר רומאנטי
5. פרק רביעי: מחשבות על הצילום
6. פרק חמישי: מבנה השיר המתהפך כמאפיין רומאנטי
7. פרק שישי: מסקנות וסיכום
8. ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

את חיבורו המשמעותי והמקיף אודות המבנה המתהפך בשירת ביאליק בפרט ובשירה בכלל, פותח מנחם פרי בדיון תיאורטי מקיף ומלא אודות הספרות כאמנות של זמן. פרי עורך סקירה מלאה ויסודית של רצף הטקסט, בנייתו ותפקיד הקורא בו. פרי סוקר את הטקסט תחילה (א) כרצף של סימנים עוקבים הבאים ברובם כזה אחר זה או/ו (ב) כמישור "המשוחזר" מן הרצף הלשוני של הטקסט הספרותי (כהתרחשויות, ארגומנטים רעיוניים, התפתחות פסיכולוגית) שלא רק מצטרפים זה לזה אלא גם באים בזה אחר זה על-ידי עקיבה כרונולוגית או סדר לוגי או נביעה זה מזה .

תגים:

ביאליק · רומאנטיקה · רולאן בארת · מנחם פרי · שיר מתהפך · שירה · ספרות · דקדנס · שירה · רולאן בארת · קדישמן · סמאנטי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיר המתהפך כמאפיין רומאנטי בשירת ביאליק", סמינריון אודות "השיר המתהפך כמאפיין רומאנטי בשירת ביאליק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.