היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיון עובדים

עבודה מס' 068955

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית והתייחסות לתהליך מיון העובדים בחברת טבע.

6,131 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המשאב האנושי מהווה את אחד המרכיבים העיקריים עליהם מתבסס הארגון המודרני ועל כן נדרשים ראשי הארגון ומנהלי משאבי האנוש לבחור, להדריך ולהוביל את עובדיהם בצורה ובאופן האופטימאליים על מנת להבטיח את יעילותו של הארגון.
תהליך הרכבת המשאב האנושי בארגון מורכב ממספר תהליכים כשהעיקריים שבהם הם תכנון, גיוס ומיון. שלב התכנון הוא שלב בו מתקבל מידע על הצורך בעובדים ומבוצע ניתוח מעמיק המאפיין את הפרופיל של העובד הנדרש: אלו תכונות או יכולות צריכות להיות לו, מהי ההשכלה והניסיון הנדרשים וכיוצא בזה. שלב הגיוס הוא שלב בו מגויסים מועמדים אפשריים לתפקיד מתוך הארגון או מחוצה לו. בשלב המיון נעשה סינון של המועמדים על מנת לבחור את המועמד המתאים ביותר. בעבודה זו נתמקד בתהליכי מיון העובדים.

תוכן העניינים:
מבוא
חשיבות מיון העובדים בארגון
תהליך מיון עובדים
אמצעי מיון
מיון עובדים בחברת טבע (עפ"י ראיונות עם עובדות מעבדה)
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה (המקורות הם בעיקר משנות ה-80 וה-90)

קטע מהעבודה:

כל ארגון שואף לאייש את שורותיו בעובדים שיתפקדו היטב, יבצעו את עבודתם באופן היעיל ביותר ויהוו נדבך להתפתחות הארגון ולהצלחתו. בחירה בעובד לא מתאים עלולה להביא לכשלים, להפסדים ולעיתים אף לפגיעה משמעותית בארגון. על כן, בשלב מיון העובדים, נדרש מנהל משאבי האנוש לברור את המועמד או המועמדים שהם בעלי הסיכויים הגבוהים לתפקד בהצלחה בארגון.

תגים:

מיון עובדים · מנהל עסקים · גיוס ומיון · טבע · תרופות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיון עובדים", סמינריון אודות "מיון עובדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.