היישום אינו מחובר לאינטרנט

התפוז המכני - מדרש קולנועי

עבודה מס' 068756

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדרש קולנועי- ניתוח יצירות מופת בקולנוע, ניתוח הסרט "התפוז המכני"

2,047 מילים ,2 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

העבודה נכתבה במסגרת הקורס מדרש קולנועי, ניתוח יצירות מופת. העבודה היא ניתוח הסרט התפוז המכני של סטנלי קובריק.
הסרט מנותח בכמה רבדים; אחד מבע קולנועי- צילום, עריכה, סמלים דימויים, עריכה, אסתטיקה ועוד. בנוסף, ייבחן הסרט מבחינה פילוסופית(קולנוע אתי)- מה עומד מאחורי הסרט- הקונפליקט התמה המרכזית בסרט, על החברה ועוד.

קטע מהעבודה:

כמו כן, ניתן לראות בסרט מעגליות שחוזרת על עצמה, מעגליות אירונית. אלכס הופך ממענה למעונה, כל מי שהתעלל בו בעברו, הופך למתעלל. החברים אשר הפכו לשוטרים ומתעללים בו, הזקן מהרחוב, שאלכס הרביץ לו, כעת אוסף חברים והם מכים יחדיו את אלכס, הבית בו אלכס וחבריו אנסו את אשתו של בעל הבית, והפכו אותו לנכה, הופך להיות לרגע מקלט בשביל אלכס מכל הרוע, אך במהרה בעל הבית מבין מי הוא אלכס, וגם הוא מתעלל באלכס ואף גורם לו לנסות להתאבד. המעגליות נסגרת בשלמות, כאשר אלכס מגיע לבית החולים, ואנו מתוודעים לכך שאלכס חזר להיות אותו אלכס ישן, אלים ובוטה, כאילו לא עבר שום תהליך ושום ניסוי. בספר "מסך גדול" (1982), המבקר, ג'קסון ברג'ס(Burgess), מסכם "בסופו של דבר, 40 דקות מענה אלכס אנשים אחרים, וב-40 דקות אחרות מענים את אלכס".

תגים:

תפוז מכני · דימויים · אסתטיקה ואתיקה · קולנוע פילוספי · קולנוע אתי · עמנואל קאנט · קונפליקט · תמה מרכזית · נרציה · עולם מרחבי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התפוז המכני - מדרש קולנועי", סמינריון אודות "התפוז המכני - מדרש קולנועי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.