היישום אינו מחובר לאינטרנט

האיסורים והמותירות כחלק מתפקידו של עו"ד לטעון עבור לקוחו במשפט העברי

עבודה מס' 068729

מחיר: 60.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון במספר נקודות תוך השוואה בין שיטת המשפט הפוזיטיבי ושיטת המשפט העברי.

4,717 מילים ,11 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודתי נתבקשתי לחקור ולברר על האיסורים והמותירות כחלק מתפקידו של עו"ד לטעון עבור לקוחו.
בעבודתי אציג כאמור כמה נקודות חשובות אשר ראויות לציון, כאשר כל שיטה אעלה תוך כדי השוואה בין שתי שיטות המשפט המקובלות הרי הן שיטת המשפט הפוזיטיבי ושיטת המשפט העברי.

קטע מהעבודה:

לפי שיטת המשפט הישראלי מותר לעו"ד לטעון עבור לקוחו:
כאמור לפי שיטת המשפט הישראלי מותר לעו"ד לטעון עבור לקוחו וזאת ניחנתי לדעת מפי דבריו של הרב ישוב כהן במאמר של הרב בנימין ליפקין(1).
אם כן התקנות קובעות כי כל בעל דין יכול למנות מורשה להופיע ולפעול בשמו אם כי בהסתייגות "כל אימת שאין צורך שבעל הדין יופיע ויפעל אישית", התקנות קובעות נוסח מיוחד להרשאת שיקבע ע"י בית הדין הרבני הגדול, אבל מסמיכות את בית הדין להחליט על קבילות הרשאה שלא הייתה בהתאם לנוסח זה. כן מאפשרות התקנות לבית הדין לפעול בעצמו אם בעל הדין אינו יכול לפעול ולהופיע בעצמו, ואף לא למסור הרשאת כדין , והתברר שהעיקוב בדיון עלול לגרום נזק לבעל הדין, בית הדין מוסמך אז להרשות לאדם אחר לפעול בשמו ולהגן על זכויותיו. התקנות מאפשרות למורשה, אם הרשאתו מכילה ייפוי- כוח לכך, להעביר את זכויותיו ע"פ ההרשאה, כולן או מקצתן, לאחר.

תגים:

אתיקה · אתיקה משפטית · חיסיון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האיסורים והמותירות כחלק מתפקידו של עו"ד לטעון עבור לקוחו במשפט העברי", סמינריון אודות "האיסורים והמותירות כחלק מתפקידו של עו"ד לטעון עבור לקוחו במשפט העברי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.