היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "מאמא עוף"

עבודה מס' 065306

מחיר: 433.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מהלכי שיווק חברת "מאמא עוף"

6,749 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו מציגה ניתוח שיווקי של חברת מאמא עוף. במסגרת העבודה ניתחנו את הסביבה אליה נכנסה מאמא עוף מבחינת מתחרים (עוף טוב בעיקר), שוק מקומי ושוק חיצוני, וביצענו ניתוח SWOT. ראינו כי מאמא עוף מנצלת את רוב ההזדמנויות שמוצגות בפניה בין אם מדובר בנשים, גברים, ילדים או סטודנטים, מאמא עוף מנסה לתת מענה לכולם. כמו כן היא מתאימה את עצמה למגמות השוק, עם ההתמקדות בבריאות בא דגש על אחוזי שומן נמוכים במוצרים ואיכותם הגבוהה.
לאחר מכן ראינו מהן מטרותיה של מאמא עוף שעיקרן בחדשנות והתחדשות לצד נוחות, פונקציונאליות ומהירות ההכנה של המוצר, בשילוב של טעם ואיכות מעולים למוצרים.
בניתוח אסטרטגיה שיווקית ראינו כי מאמא עוף מונהגת בעיקר ע"י הלקוחות שלה ורצונותיהם למרות שישנה גם נטייה להתחדשות בתחום הטכנולוגיה כדי לא להישאר מאחור, בנוסף להתייחסות למתחרים. כמו כן בפילוח וכיסוי שוק ניתן לראות כי מאמא עוף פונה כיום לרוב השווקים כאשר ישנו עוד מקום לשיפור.
מתוך המלצותינו: להוציא קו מוצרים בכשרות מחמירה, ליצור אריזות חיסכון מיוחדות לשיווק עממי יותר(יצירת מוצר פחות איכותי אבל שיפנה להמונים).
בניתוח התנהגות צרכנים ראינו כי החברה משפיעה על הצרכן ע"י צורת המוצרים דוגמת שניצלי צורות לילדים, ע"י פרסומות אשר מתמקדות בעקרות בית והמוצר מספק להן פתרון קל. כמו כן ישנו שימוש בתפיסת הגשטאלט, למשל בחוק הרציפות הטובה, כל פרסומת מסתיימת עם הסמליל של מאמא עוף המסמן 100% עם היד.
בניתוח תמהיל שיווק ראינו איך עוצב המותג של מאמא עוף החל בצבע, צורה, דמות ושם עד למוצרים שיהיו בקטגוריות השונות. כמו כן ראינו כי לחברה מספר כוכבים זוהרים, מספר פרות חולבות ורק 2 סימני שאלה, זהו תמהיל מוצרים שנחשב טוב. ראינו כי החברה פונה לצרכנים בעיקר ע"י פרסומות טלוויזיה כאשר הפניה במוצרים הרגילים היא בעיקר רגשית או של אשמה, ובמוצרים הבריאותיים היא יותר הגיונית.
ביצענו סקירה של מהלכים שיווקים של מאמא עוף בעבר וראינו שרובם היו מוצלחים, בין אם בשיווק של עוף טרי, לאחר מכן קפואים וצורות לילדים ובסופו של דבר שיווק מחדש של המוצרים המצוננים תוך הדגשת הבריאות. המלצותינו בתחום זה הן שימת דגש נוסף על בריאות המוצרים, כמו כן ארגון סדנאות שפים שיראו איך בעזרת מוצר של מאמא עוף ניתן ליצור בקלות ארוחת גורמה בריאה, טעימה ואיכותית כאחת. כמו כן מתן דגש בפרסומות גם על פלחי שוק נוספים, למשל פרסום של אנשים בעבודה שפותחים אריזות מאמא עוף ועושים ארוחה או הדגמה בפרסומות איך על ידי שימוש באחד מהמוצרים המצוננים האמא יוצרת ארוחה משפחתית מגוונת ע"י הוספת תוספות פשוטות.

תוכן עניינים:
-תיאור החברה
חטיבת הבשר
תנובה גליל - "מאמא עוף"
-ניתוח סביבה
ניתוח פנימי
ניתוח חיצוני
רמת הענף
רמת המשק המקומי
ניתוח swot
-מטרות ויעדים
-ניתוח אסטרטגיה שיווקית
פילוח שוק
כיסוי שוק
מפת מיצוב
תמהיל ייעודים
מטריצת התרחבות של החברה
-התנהגות צרכנים
מהלכים המשפיעים על תפיסתו של הצרכן
פירוט דרכי השפעה על התנהגות צרכנים
יישום תפיסת הגשטאלט
מודל אסאל
-ניתוח תמהיל השיווק
P מוצר (product)
P קידום (promption) - תמהיל התקשורת
מחיר
הפצה
-הערכת מהלכים שיווקיים שבוצעו בעבר
-המלצות לעתיד
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לתנובה יש מוניטין גבוה,מותג אשר נתפס בעיני הצרכן כמוביל בתחום המזון. תנובה היא אחת הקואופרטיבים הגדולים בארץ ובעולם בכלל מסיבה זו. כאשר תנובה רוצים להכניס מוצר במיקום מסוים ברשתות השיווק הם אכן מקבלים אותו. תנובה הקימה את מערך השיווק, כגוף האמון על טובת הצרכן, הוא הוצב כחוד החנית של פעילותה העסקית של תנובה, תוך שהוא מאתר, מזהה ומפתח צרכים צרכניים ומפעיל את זרועות תנובה השונות על מנת לתת להם את המענה. בחזית העשייה השיווקית הועמד המותג, מותג עם ערכים ברורים ומבודלים ועם הבטחה צרכנית גדולה וברת מימוש.

תגים:

swot · מזון · שניצל · שוק · הבשר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "מאמא עוף"", סמינריון אודות "חברת "מאמא עוף"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.