היישום אינו מחובר לאינטרנט

קולנוע פלסטיני - ניתוח הסרט גן עדן עכשיו/ האני אבו אסעד

עבודה מס' 068665

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניסיון להוכיח כי בסרט נקשר המאבק הלאומי במאבק הגבריות וכן שהיחסים בין הדמויות בסרט מושתתים על תבנית אדיפלית המתקשרת אף היא למשמעויות לאומיות.

1,541 מילים ,2 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

הסרט "גן עדן עכשיו" (האני אבו אסעד-2005), אינו מתיימר לכסות את כל היבטיו של המאבק הפלסטיני. הוא מניח מראש שכל עוולות הכיבוש ידועות לצופה, ובכך הוא עשוי לאבד חלק מכוחו מול קהל שאינו בקיא בתולדות הכיבוש. הפער הדק בין הבנה ובין לגיטימציה - זהו התחום שבו נע התסריט. ניכר שיוצרי הסרט עבדו קשה על מנת לחדור אל מניעיהם האמיתיים של המתאבדים, תוך הפגנת מודעות מלאה למורכבותה של הדילמה.
בעבודה זו אנסה להוכיח כי בסרט "גן עדן עכשיו" נקשר המאבק הלאומי במאבק הגבריות וכמו כן שהיחסים בין הדמויות בסרט מושתתים על תבנית אדיפלית המתקשרת אף היא למשמעויות לאומיות.

קטע מהעבודה:

ההתאבדות של הצעירים הפלסטינים, על פי "גן עדן עכשיו", היא חלק אינטגראלי מן המאבק הפלסטיני לעצמאות ולחופש. הדרכים הלגיטימיות למאבק - הפגנות, עתירות לבית המשפט, עסקנות פוליטית - לא הוכיחו עצמן. הבמאי מעניק למתאבד בסרט פנים, זהות, רקע, משפחה, יכולת רטורית, מראה אנושי והתנהגות מתקבלת על הדעת ולכן קשה יותר להקיא אותו החוצה מן הדיון הציבורי. הסרט מבטא אמירה הומניסטית, אנושית, קוסמופוליטית - יש אדם מאחורי המתאבד, מאחורי הלוחם, החייל, אפילו מאחורי "הטרוריסט". התסריט נלחם, למעשה, בכל מה שהוא בלתי-מציאותי: הוא אינו רואה במתאבדים "גיבורים" אך אינו מזלזל בהם. כמו כן הוא לא מוכן לראות ב"טרור" תופעה דתית, אסלאמית.

תגים:

קולנוע · פלסטין · כיבוש · גן עדן עכשיו · מחבל מתאבד · אדיפוס · תסביך אדיפלי · ייצוג קולנועי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קולנוע פלסטיני - ניתוח הסרט גן עדן עכשיו/ האני אבו אסעד", סמינריון אודות "קולנוע פלסטיני - ניתוח הסרט גן עדן עכשיו/ האני אבו אסעד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.