היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מלונות דן

עבודה מס' 068610

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח SWOT, מאיצי ערך להתייעלות.

2,575 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במסגרת עבודתי ערכתי תיאור חברת מלונות דן בע"מ, ערכתי ניתוח SWOT, כאשר רוב הנתונים נלקחו מהדוחות השנתיים של חברת דן, שנת 2008.
בנוסף הצעתי שישה מאיצי ערך לשיפור הרווים והתייעלות של החברה (כאשר שלושה מהם היו מתוך הדוחות הכספיים) ושיטת ניהול המתאימה לדעתי לקבוצת דן.
לאחר מכן ערכתי חישובי EVA והערכת שווי לשלושת מאיצי ערך מתוך השישה שהוצעו ובדקתי האם אכן מאיצי ערך אלו העלו את שווי החברה.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור החברה
ניתוח S W O T
הצעת שיטה ניהולית
מאיצי ערך לחברה
חישוב EVA והערכת השווי לחברה
מסקנה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאיצי ערך מתוך הדוחות הכספיים:
1. בקבוצת מלונות דן כמו לרוב החברות בתחום המלונאות קיים אלמנט העונתיות. כך ברבעונים ראשון ורביעי זרימה של התיירים למלונות הקבוצה הינה נמוכה לעומת רבעונים שני ושלישי. עניין העונתיות מושפע ממזג אויר ותקופת החגים, כאשר רוב החגים נופלים ברבעונים שני ושלישי.
עקב עניין העונתיות ההכנסות ברבעונים ראשון ורביעי הינן נמוכות במיוחד.
על מנת לשפר את המצב הייתי ממליצה לבתי המלון להתפרסם יותר ולעשות הטבות, מבצעים ופעילויות רבות יותר דווקא ברבעונים הפחות רווחיים של השנה (ראשון ורביעי).

תגים:

מאיצי דרך · מלונאות · מלונות · תיירות · עונתיות · אילוצי שוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מלונות דן", סמינריון אודות "ניתוח מלונות דן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.