היישום אינו מחובר לאינטרנט

אחד העם - הגלות וערביי הארץ

עבודה מס' 068517

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יחסו של אחד העם אל הגלות וליחסי היהודים והערבים בארץ ישראל

2,687 מילים ,10 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

הגותו של אחד העם מהווה מכלול המטפל בשאלת הזהות היהודית על רקע משבר הזהות בעולם היהודי. תכליתה של עבודה זו להרחיב, להעמיק ולדון אודות מורשתו של אחד העם, יחסו אל הגלות ותפיסתו את יחסי היהודים-ערבים בארץ ישראל, תוך כדי ניסיון לברר כיצד הוא תופס את ההמשכיות ההיסטורית של העם היהודי. חלקה הראשון של העבודה יעסוק בחייו ובפועלו של האיש, ובתיאור של עיקרי רעיונותיו על רקע היסטורי כולל. החלק השני עניינו בהתפתחותה של שאלת היהודים, בפתרונות שהוצעו לשאלה זו וביחסו של אחד העם אל הגולה. החלק השלישי יבחן את השקפתו של אחד העם על יחסי היהודים והערבים בארץ ישראל. עיקרי דברים ומסקנות יובאו בסיכום העבודה.

ראשי פרקים:
מבוא
פרק א: אחד העם - האיש, פועלו ועיקרי רעיונותיו
פרק ב: היחס לגלות
פרק ג: תפיסת יחסי היהודים-ערבים בארץ ישראל
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אחד העם היה מהראשונים שהפנו את תשומת ליבה של התנועה הציונית לבעיית היחסים עם הערבים בארץ-ישראל. במאמרו "אמת מארץ-ישראל", שנכתב לאחר ביקורו הראשון בארץ-ישראל בשנת 1891, הוא כתב כי טעות היא לראות בערבים "פראי מדבר" שאינם רואים ואינם מבינים את הנעשה מסביב להם, וידע לחזות כי אם ידחק היישוב היהודי את רגלי הערבים היושבים בארץ ישראל - הללו יתנגדו לו בתוקף.

תגים:

אחד העם · ציונות · גלות · ישראל · מיעוט · ערביי ישראל · פלסטינים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אחד העם - הגלות וערביי הארץ", סמינריון אודות "אחד העם - הגלות וערביי הארץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.