היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות אירגונית-מוטיביציה

עבודה מס' 068314

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שלושה מאמרים בנושא - ניתוח, השוואה והערכה ביקורתית.

2,309 מילים ,3 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה כוללת 3 מאמרים מאנגלית העוסקים בגורמים אינטרנזיים ואקסטרינזיים למוטיבציה, הערכה ביקורתית לגבי שלושתם ומסקנות לגבי סוגי תגמול והערכה שונים.

העבודה עוסקת בתחום המוטיבציה הארגונית והפוקוס הוא על ההשוואה שבין תמריצים כספיים לבין תגמולי הכרה והערכה. האם אחד מהשניים יכול לעמוד לבדו? ומהן ההשפעות של כל אחד משני סגנונות ההנעה? כשנגשנו לכתוב את העבודה, השערתנו הייתה כי תמריצים כספיים הם המניע המוטיבציוני הטוב ביותר, בעיקר בתחום המכירות. אם כי הוא חייב לבוא יחד עם תמריצי הערכה להם זקוק כל פרט.
על מנת לבדוק שאלות אלו נציג נתונים העולים משלושה מאמרים, לאחר מכן את הקשר ביניהם ולבסוף את מסקנותינו, שהיו שונות מהשערתנו המקורית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק ראשון: הצגה תמציתית של המאמרים
פרק שני: הקשרים בין המאמרים
פרק שלישי: הערכה ביקורתית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המאמרים מבהירים את קיומם של שני סוגי תמריצים. תגמול כספי הוא גורם מוטיבציוני אקסרינזי לעומת ההכרה והערכה שהם תגמולים המפתחים את המוטיבציה האינטרנזית, שהיא פועל יוצא של סיפוק והגשמה עצמית. אלו ואלו מבוססים על סולם הצרכים של מאסלו, צרכים של ביטחון כלכלי וצרכים של הגשמה עצמית, המתקיימים בכל פרט. זהו פאזל שלאחר הרכבתו ניתן להשתמש בידע החדש כדי לרתום את העובדים ליעדי החברה.
מנהלים הפועלים מתוך תמריצים כספיים בלבד הם "מנהלים מסוג X" המאמינים שעובדיהם הם עצלים וצריך להילחם בכך.

תגים:

אינטרנזיים · אקסטרנזיים · הרצברג · מוטיבציה · התנהגות ארגונית · מאמרים · הנעה · הנעת עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות אירגונית-מוטיביציה", סמינריון אודות "התנהגות אירגונית-מוטיביציה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.