היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיות פרסומיות

עבודה מס' 068301

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין שימוש בפנייה מינית לבין רמת זכירת המותג.

1,689 מילים ,6 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

כל פרסומת חייבת להתבסס על יסודות אסטרטגיים מתאימים. הפרסומת פונה לקהל יעד מוגדר ומונעת ע"פ יעדים שיווקיים ופרסומיים ברורים. המסר הפרסומי נקבע ע"פ אמות מידה מדעיות ומחקריות ולאחר עבודת הכנה, שבמסגרתה הוגדרו גישת התקשור המיטבית לקהל היעד ותמהיל מדיה יעיל.
ההצלחה האסטרטגית של פרסומת נבחנת ע"פ אמות מידה ברורות, ובראשן באיזו מידה השיג המסע את המטרות והיעדים שהציבו לו המנהלים. מדדי ההצלחה מוגדרים במדדים התנהגותיים, כמו: היזכרות, שינוי עמדות, העדפות וכן היכולת לזהות את שם המותג בלבד (הורניק/ליברמן, 1996).

בעבודה זו אבחן את הקשר בין שימוש בפניית מסר רגשית, מסוג פנייה מינית, לבין רמת זכירת המותג כחלק מאסטרטגיה פרסומית.
השערת המחקר העולה מבעיה מחקרית זו, היא שהשימוש בפניית מסר רגשית, מסוג פנייה מינית, בפרסום משפיע על רמת זכירת המותג.
מכאן עולה כי המשתנה התלוי הינו רמת זכירת המותג, ואילו המשתנה הבלתי תלוי הינו שימוש בפניית מסר רגשית, מסוג פנייה מינית.

שיטת המחקר אשר תינקט לבחינת השערת המחקר במהלך העבודה, הינה סקירה ספרותית של חמישה מאמרים בנושא, עם דגש על מאמריהם של טום רייצ'רט וסיד דאדלי.

תוכן עניינים:
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - השימוש בתכנים מיניים כאסטרטגיה פרסומית והשפעתו
2.1 - השפעות השימוש בתכנים מיניים על הצרכן
פרק 3 -מתי כדאי להשתמש בתכנים מיניים בפרסום
פרק 4 - השפעות הפרסום על זכירת המותג
פרק 5 - סיכום ומסקנות
פרק 6 - ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מפרסמים רבים כגון: קלווין קליין, ויקטוריה סיקרט ופפסי, משתמשים בתדמיות מיניות על מנת להגביר את נוכחות המותג. כמו כן, תכנים מיניים כגון: עירום, משיכה פיזית, התנהגות מפתה, רמיזות מיניות, שפה מינית וכדומה ,משמשים גם לקידום מוצרי "מיינסטרים" (זרם מרכזי) שבאופן מסורתי אינם מקושרים עם מיניות. כדוגמא ניקח את האופרה של דאלאס, שפרסמה תמונות חושניות של משתתפיה בפרסומים השונים למופע ובכך הגדילה את מכירת הכרטיסים.
מאז 1960 ניסו חוקרים להבין כיצד השימוש בתכנים מיניים יכול להשפיע על תפיסת המותג. מחד, תוכן מיני יכול לשמש למשיכת תשומת לב למוצר שאינו קשור לתכנים אלה (אסוציאציה נמוכה), ומאידך, תוכן מיני יכול להיות חלק אינטגראלי ממסר המותג (אסוציאציה גבוהה)
(Tom Reichert, 2002).

תגים:

אסטרטגיה · פרסום · ניהול הפרסום · סקס פרסומות · זיכרון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיות פרסומיות", סמינריון אודות "אסטרטגיות פרסומיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.