היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק 'PARADOX' ו'מתריעון' ע"י חברת מטכל

עבודה מס' 020692

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח רעיון עסקי חדש תוך ניתוח השוק, אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית, מחקר ופיתוח, ניהול אירגון וייצור וקביעת לוח זמנים.

8,089 מילים ,18 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

מטרת תוכנית עסקית זו היא לפתח שני מוצרים בחברת מטכל-רעם העוסקת ביצור ובשיווק מוצרים בטחוניים. האחד הוא יצור והשיווק מערכות מיגון וחיישנים, המיוצרים כיום בחברה, אולם יש כוונה להרחיב את היצור.
המוצר השני, שיקרא להלן "מתריעון" הוא מערכת הקיימת בארץ במימדים מצומצמים, וחברת מטכל מעוניינת להיכנס לשוק זה ולפתחו. מערכת זו היא גלאי של עצירת חירום ה"קוראת" את תגובת הנהג ומתריעה מראש על עצירת חירום. כאשר המכונית נעולה משמש הגלאי כגלאי נפח למניעת פריצות.

ראשי פרקים:
1. סיכום מנהלים
א. מהות החברה המוצעת
ב. היתרון היחודי שמצדיק את הפטנט החדש
ג. תיאור השוק
ד. הגדרת שווקי המטרה העיקריים והאסטרטגיה השיווקית
ה. הצוות המקים
ו. תחזיות כספיות לחמש שנים ראשונות
ז. המימון הדרוש.
2. הרעיון העסקי
א. בעית הלקוח והגדרת השוק
ב. הרעיון העסקי המוצע
ג. היתרון למשתמש
ד. הגנה על היתרון.
3. ניתוח השוק
א. לקוחות עיקריים ופלחי שוק.
ב. הערכת פוטנציאל השוק.
ג. מתחרים
ד. חוזקות וחולשות
4. אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית
א. אסטרטגיה כוללת
ב. טקטיקה
ג. החדירה לשוק
ד. תחזית מכירות
5. מחקר ופיתוח
א. המצב הקיים
ב. הפערים שיש להתגבר עליהם כדי לסיים את הפיתוח.
ג. הקשיים הצפוים
ד. היקף משאבים צפוי
6. ניהול ארגון ויצור
א. אבני דרך ולו"ז כללי
ב. סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות

7. מימון

8. ביבליוגרפיה

מקורות:

גלאי דן והילל ליאור, תהליך התוכנית העסקית, הוצאת אופציות טכנולוגיות, תל-אביב, 1992.
אהרוני י., אסטרטגיה עסקית, ת"א, גומא, 1982.
ג'וליאן ס., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
יזראלי דב. שווק הלכה למעשה, צ'ריקובר, 1985.
כספי א., "שתוף מנהלים בניהול", ניהול, מאי, 1985.
פרגוסון ס.א., תיאוריה מיקרו כלכלית, שוקן, 1975.
קרן א., שיטות ארגון וניהול, כנרת, 1987.
ראפ סטן, שיווק בגדול, תל-אביב, 1989.
BREEN GEORGE EDWARD, DO IT YOURSELF MAKING RESEARCH, 1985.
DESATNICK ROBERT L., MANAGING TO KEEP THE CUSTOMER, 1988.
KROSS RICHARD, "5 DEGREES OF CUSTOMER BONDING", DIRECT MARKETING, 10, 1992.
PAUL RUTH M., HAND BOOK OF ADVERTISING MANEGMENT, NEW YORK, MCGRAUW HILL BOOK CO. 1970
RUSSELL J. THOMAS,KLEPPNERS ADVERTISING PROCEDURE, GEORGIA UNIVERSITY, 1994.
REYNOLDS F.D.,"AN ANALISIS OF CATALOGING BUYING BEHAVIOR", J. OF MARKETING, 38, 1974.
SANDAGE FRYBURGER &ROTZOLL,ADVERTISING THEORY AND PRACTICE, NEW YORK, 1979.
WRIGHT WINTER, WARNER ZEIGLER, ADVERTISING, 1977.

תגים:

עסקית · יזמות · מערכות · שמירה · אזעקה · הגנה · אבטחה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק 'PARADOX' ו'מתריעון' ע"י חברת מטכל", סמינריון אודות "שיווק 'PARADOX' ו'מתריעון' ע"י חברת מטכל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.