היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת קסטרו - ניתוח דוחות

עבודה מס' 068200

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח דוחות החברה לשנים 2006-2008

9,738 מילים ,2009

תקציר העבודה:

תשלובת קסטרו עוסקת בעיצוב ובייצור אופנה לצעירים וצעירות, ושיווקה באמצעות רשת חנויות הנושאות את שם המותג CASTRO. וכן חברה משותפת תחת שם המותג DIVA. החברה נוסדה בשנת 1973 כחברה פרטית אשר המשיכה פעילות בת 20 שנה של מייסדיה: אהרון ולינה קסטרו. החברה הפכה לציבורית משנת 1992. החברה נשלטת ע"י משפחת קסטרו ומשפחת רוטר שתי המשפחות יחדיו מחזיקות בכ- 64% ממניות החברה.
ליבת העסקים של קסטרו מתמקדת בעיצוב בגדי נשים וגברים, ושיווק קמעונאי של התוצרת. פריטי האופנה הנמכרים תחת המותג מעוצבים ע"י מעצבי החברה בישראל ומיוצרים עבורה ע"י ספקי משנה בארץ וברחבי העולם.

דיווח על הכנסות:
הכנסות החברה הגיעו ל-600 מיליון ש"ח בשנת 2008, אחוז הרווח הגולמי ליום 31.12.08 עמד על 59.4% (לעומת 57.4% בשנה הקודמת). מדובר בעליה ניכרת במכירות, אך כפי שיפורט בפרק ד' מכיוון שהחברה אינה מפרסמת את נתוני ה- S.S.S, לא ניתן לנתח האם הגידול במכירות נובע מצמיחה של חניות קיימות או שמא מהרחבת הפעילות הכוללת פתיחת חניות חדשות. כך או כך החברה מדווחת על שיעור רווח גולמי תוך מגמת עליה מתמדת. מנוע הצמיחה של החברה לשנים הבאות הוא השוק הבינלאומי, ולכן החלה קסטרו בשנת 2003 את צעדיה בפריסת רשת חנויות CASTRO בשווקים מחוץ לישראל. בסוף שנת 2003 נחתם החוזה הראשון עם חברת OTTO הגרמנית לפתיחת רשת חנויות, ובספטמבר 2004 נפתחו החנויות הראשונות של CASTRO בגרמניה. חנויות נוספות נפתחו עד היום בשוויץ, רוסיה, אוקראינה, קזחסטן, רומניה ותאילנד. עם המשבר הגלובאלי שפוקד את העולם, אנו צופות לבלימת ההאצה במכירות שהתאפיינה בשנים הקודמות, אך לאור ההתרחבות העולמית , ככל הנראה החברה תשמור על יציבות. את אותות המשבר ניתן לראות כבר בדיווחים לשנת 2008, כאשר הרווח נקי מתאפיין בירידה משמעותי של פי 2, לעומת התקופה המקבילה.

תוכן עניינים:
סקירת מנהלים
חלק א': תיאור החברה והסביבה העסקית והכלכלית שבה היא פועלת
חלק ב': הגדרה וסקירת הענף שבו החברה פועלת
חלק ג: ניתוח הדוחות הכספיים
חלק ד': סיכום ומסקנות
נספחים

קטע מהעבודה:

שוק האופנה בישראל נחלק לענף רשתות האופנה המהוות כ-40% מכלל החנויות הפועלות בענף האופנה (רשת - כאשר ישנן מעל שלוש חנויות) - ולענף חנויות האופנה העצמאיות המהוות כ-60% מכלל החנויות הפועלות בענף האופנה.
שוק ההלבשה והאופנה מאופיין בתחרותיות גבוהה, לאור ריבוי השחקנים בו, היעדר חסמי כניסה, והנישות הרבות המסתמנות בו.
נהוג לחלק את ענף האופנה לשלוש קטגוריות מרכזיות: אופנת גברים, אופנת ילדים ואופנת נשים. המכירות בגין הקטגוריה האחרונה מהוות למעלה ממחצית המכירות בענף.
כמעט כל רשתות האופנה הפועלות בישראל מבססות את פעילותן ופונות לקהל יעד ספציפי, בהתאם למיצוב אותו הן הגדירו לעצמן.

תגים:

דוחות כספיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת קסטרו - ניתוח דוחות", סמינריון אודות "חברת קסטרו - ניתוח דוחות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.