היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך פירוק חברה

עבודה מס' 068184

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של הנושא.

2,454 מילים ,9 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו לכתוב על נושא הפירוק. בפרק הראשון של העבודה הגדרנו מהו פירוק, מה המקור הנורמטיבי של דיני הפירוק, מה המטרות של הפירוק ומהן עקרונות היסוד של דיני הפירוק.
בפרק השני של העבודה, לאחר שהבנו מה זה פירוק, בחרנו להתמקד בנושא המפרק, שהוא בעצם הדמות המרכזית בהליך הפירוק של החברה. במסגרת פרק זה הגדרנו מיהו המפרק ומהם סוגי המפרקים ומה כסמכויותיו של המפרק.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק ראשון: דיני הפירוק- מקורם הנורמטיבי, מטרתם ועקרונות היסוד שלהם.
1.1 מהו פירוק ומהן עילות המביאות לפירוק?
1.2 המקור הנורמטיבי של דיני הפירוק
1.3 מטרות דיני הפירוק
1.4 עקרונות היסוד של דיני הפירוק
פרק שני: המפרק - הגדרתו, סוגי המפרקים, סמכויותיו.
2.1 הגדרת המפרק
2.2 סוגי המפרקים
2.3 סמכויות המפרק
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

קיימים שני סוגי הפירוק העיקריים - פירוק מרצון ופירוק ע"י ביהמ"ש. העילות הנפוצות להחלטת הפירוק מרצון הן: א'- החברה השיגה את מטרותיה - משתמשים בה בד"כ כאשר מקימים את החברה למטרה מסוימת ובתום השגת המטרה מחליטים לפרק את החברה כיוון שכבר לא נזקקים לקיומה. ב' - כאשר מלכתחילה מקימים את החברה לתחולת זמן מסוימת ובתום אותה תקופה מוגדרת מתקבלת החלטה לפרק את החבה. ג' - כל המקרים אחרים שבהם מגיעים למיצוי מסיבות שונות כמו אי-הסכמות בין בעלי המניות על ניהול החברה, סכסוכים משפטיים ביניהם וכו' ואז מגיעים להחלטת לפרק את החברה.
יש לציין כי ההחלטה על פירוק מרצון חייבת להתקבל ברוב של לפחות 75% של בעלי המניות(3).

תגים:

פירוק · פירוקים · חברה · חברות · דיני · תאגיד · תאגידים · סמכות · סמכויות · עקרון · עקרונות · מפרק · סוג · סוגים · הגדרה · הגדרות · ביבליאוגרפיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך פירוק חברה", סמינריון אודות "תהליך פירוק חברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.