היישום אינו מחובר לאינטרנט

ילדי הפרחים של שנות התשעים

עבודה מס' 068169

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחאה פוליטית דרך עיניה של המוזיקה הפופולרית בישראל.

2,504 מילים ,9 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מדינת ישראל לאורך שנותיה, כחלק בלתי נפרד מהכפר הגלובלי- העולמי, ראתה בקרבה תהליכים דומים שאירעו בעולם, בינהם גם מחאה פוליטית שהתקבלה דרך השדה המוסיקלי. בעבודתי זו ארצה לבחון את הביטוי המחאתי- מוסיקלי שארע בישראל, לנוכח פיגועי הטרור, רצח רבין והמעבר לשלום תחת הסכמי אוסלו, בכוונתי לנסות לעמוד על היווצרותה של המוזיקת העולם/האתנית בישראל בשנות התשעים כביטוי למחאה חברתית ופוליטית, תוך הקבלה לביטוי המחאתי של ילדי הפרחים בשנות השישים למראות מלחמת ויטנאם.

קטע מהעבודה:

שנות השישים של המאה העשרים הביאו עימם שינויים ותמורות מרחיקי לכת ברחבי העולם כולו. מחד עשור זה התאפיין בסימן החופש והחירות עקב קריסתם של הקולוניאליזם האירופי ועצמאותן של מושבות רבות ברחבי העולם ובמיוחד באפריקה, שם גל הלאומנות השחורה נתפס כבלתי ניתן לעצירה. תביעות לשוויון זכויות נתנו אותותיהם גם בעולם המפותח, הן בהפגנות המחאה של השחורים בארצות הברית בהנהגתו של מרטין לותר קינג, והן בהפגנות המחאה של הפמיניזם הרדיקלי למען זכויות נשים (רגב, 1995). מאידך ניתן לראות את תופעת המלחמה הקרה בין ארצות הברית לברית המועצות, אשר הראתה סימני הסלמה ואף כמעט והביאה לשואה גרעינית בשנת 1962.

תגים:

מוזיקה פופולרית · היפים · שנות השישים · ישראל · מלחמות · שאנטי · להקת שבע · מחאה פוליטית · הודו תרמילאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ילדי הפרחים של שנות התשעים", סמינריון אודות "ילדי הפרחים של שנות התשעים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.