היישום אינו מחובר לאינטרנט

יסודות השיווק (תרגיל)

עבודה מס' 068034

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מענה לארבע שאלות בנושא שיווק.

2,441 מילים ,1 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו היא תרגיל הכולל את הנושאים הבאים:
1. משתני פילוח, פילוח יעיל ואסטרטגיית שיווק של דור 3.5 בחברות סלולריות
2. מחזור חיי מוצר, בידול ומיצוב ג'ינס "קסטרו", מטריצת B.C.G, של שוק הג'ינסים בישראל
3. נקודת איזון, מחיר מקובל, אסטרטגיית המחרה
4. תמהיל מוצרים, תמהיל תקשורת שיווקית, אסטרטגית ההמחרה המתאימה למוצר חדשני

קטע מהעבודה:

א. קהל הצרכנים שהייתי מאפיינת עבור חברות הסלולאר לרכישת שירות "דור 3 וחצי" הם:
דמוגרפים:
גיל: 14-35- ""young adults . בגילאים אלו ניכר שימוש מרבי בטלפון נייד, מצלמות, גלישה באינטרנט וצפייה בטלוויזיה. אורח החיים בשלב זה הינו פעלתני מאד, לרוב משלב לימודים/ בניית קריירה לצד חיי חברה מלאים, בילויים ותעסוקות פנאי רבות. הזמן הרב שאנשים נאלצים לבלות מחוץ לבית מחייב שימוש גדול בטלפונים ניידים אשר מכילים את כל הפונקציות הקיימות ב"דור שלוש וחצי".

תגים:

תמהיל שיווקי · B.C.G · פילוח · מחיר מקובל · בידול מיצוב · סקר טלפוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יסודות השיווק (תרגיל)", סמינריון אודות "יסודות השיווק (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.