היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיגור ראשוני ופיגור משני (תרגיל)

עבודה מס' 068032

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההבחנה בין הפיגור הראשוני, הטבוע מלידה, לבין הפיגור המשני, החברתי והתרבותי.

1,332 מילים ,4 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חריגות ראשונית: חריגות בתוך האורגניזם פגיעה שיכולה לחול בשלבים שונים: גנטית, חבלה בזמן ההריון או לידה או אחרי הלידה, תורשה.
פגיעות ראשוניות פיגור שכלי של ליקויי למידה אורגני, ליקויי חושים: חירשות, עיוורון שיתוקים, נכויות, מחלות שיווניות, פגיעות שיתוק מוחין וכן כל שאר הליקויים המוטוריים.

חריגות משנית: פגיעה לא באורגניזם אלא פגיעות שנרכשו בגלל מצב מסויים במשפחה. אלו פגיעות רגשיות וחברתיות ומוסריות שנובעות כתוצאה מחריגות ראשונית או עזובה חברתית או תנאים משפחתיים בלתי הולמים או בלתי מתאימים לצורכי הילד.

קטע מהעבודה:

פיגור ראשוני- מקורו של הפיגור הראשוני, מבחינה אטיולוגית, בליקויים מלידה במבנה המוח, מומים תורשתיים, חבלות במערכת העצבים המרכזית, הפרעות בפעילות הבלוטות ובחילוף החומרים וכדומה.
את הפיגור הראשוני מאפיין היעדרו של מבנה קוגניטיבי, כלומר, צורכי החשיבה לקויים מיסודם.
קיים שוני מהותי בין הפיגור הראשוני למשני, אך המשני עלול לעבור תהליכים של הבנייה שלילי, כלומר, נסיגה של תהליכי החשיבה והחלשה מתמשכת שלהם עד שהמצב מתגבש והופך לחלק ממבנה, להיעשות בלתי הפיך, ובכך להידמות לפיגור הראשוני.

תגים:

פיגור · ליקוי · ליקויים · מום · הפרעה · פגיעות · חריגות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיגור ראשוני ופיגור משני (תרגיל)", סמינריון אודות "פיגור ראשוני ופיגור משני (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.