היישום אינו מחובר לאינטרנט

פישר פרייס - תיאור בעיה שיווקית (תרגיל)

עבודה מס' 068015

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הבעיה: אי שביעות רצון מתפקוד המפיצים במדינות בנלוקס.

1,025 מילים ,2003

תקציר העבודה:

פישר פרייס מתלבטת כיצד לשפר את שיטת ההפצה הקיימת במדינות בנלוקס- האם להיכנס כחברה או שותפות עם מפיצים וכו'.
פישר פרייס, חברה שבסיסה בארה"ב, החלה את פעילות השיווק הבינלאומית באירופה בשנות ה-50 של המאה הקודמת. למעשה, השיווק במדינות בנלוקס כבר החל בתחילת תקופה זו כאשר שיטת העבודה היא עם מפיצים מקומיים בלעדיים. פישר פרייס מתלבטת כיצד לשפר את שיטת ההפצה הקיימת במדינות בנלוקס- האם להיכנס כחברה או שותפות עם מפיצים וכו'.
הבעיה המיידית העולה מקריאת ה-case מתרחשת למעשה כ-25 שנה לאחר תחילת פעילות זו. ישנה אי שביעות רצון מתפקוד המפיצים במדינות בנלוקס ועל מנהלי החברה לקבל החלטה כיצד לפעול בנידון. סטיפן מוריהד מביע את מורת רוחו מהעבודה עם המפיצים הנ"ל, משום שלדעתו ביצועיהם במכירות וקד"ם מאכזבת. סטיפן מציע 3 חלופות: השארת המצב הקיים, הקמת משרד מכירות של החברה במדינות בנלוקס או "פשרה" של מעבר סמכויות הדרגתי מהמפיצים לחברה כאשר זו תשלם אחוזים על שירותים אותם תצרוך מהמפיצים.
אך הבעיה המרכזית הינה שורשית יותר, והיא שהחברה עובדת בפורמט בינלאומי במקום בפורמט שיתאים יותר לצורכי החברה כגון פורמט מולטינשיונל או גלובל. למעשה, כתוצאה מעבודה בפורמט הלא נכון אין הבנה נכונה/אסטרטגית כיצד לעבוד עם סוכנים מקומיים. למעשה, באסטרטגיה הקיימת של החברה, הם משדרים באופן ברור לסוכנים שהם יעבדו איתם עד רמת מכירות מסוימת, וכאשר יעברו אותה החברה תשתלט על המכירות. סטיפן היטיב להבין זאת כאשר סיפר למנהלים בדיון כי הוא מרגיש שלמפיצים קיים קונפליקט בו מצד אחד הם אמורים להשקיע בגידול המכירות אך בפועל יש להם העדפה למקסם רווחים בטווח הקצר משום שיש להם חשש שהגדלת המכירות תגרור את כניסת פישר פרייס לשוק, צעד שיוביל לפגיעה בהם כמפיצים.

תוכן עניינים:
הבעייה
ניתוח המצב
אלטרנטיבות
המלצה

קטע מהעבודה:

תיאור מצב קיים בבלגיה
המפיץ הבלעדי לבלגיה כיום הינו ז'אן לגנו, מנהלה של חברת Boismanu. מדובר בחרה קטנה המטפלת בקרוב ל-1000 Accounts של פישר-פרייס, כאשר מכירות פישר פרייס בתוך חברה זו מהווים 3/4 מסך מכירות חברת Boismanu. ז'אן לנגו הינו מקושר לקניינים הגדולים ומנהל בעצמו את מרבית ה-Accounts, אך הבעייה היא שהוא בן 60 ולדעת סטיפן אין לו יורש ראוי בחברת Boismanu.

תגים:

case study · פישר פרייס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פישר פרייס - תיאור בעיה שיווקית (תרגיל)", סמינריון אודות "פישר פרייס - תיאור בעיה שיווקית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.