היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בריכות פיברגלאס

עבודה מס' 067969

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח כדאיות הכניסה לתחום ע"י חברה קיימת.

4,129 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במהלך השנים האחרונות הולכת וגוברת הפופלאריות של יצור בריכות שחייה ביתיות מפיברגלס. מדובר על בריכות שאינן כרוכות בעלויות ההקמה והתחזוקה הגבוהות כמו בריכות הבטון. בנוסף בריכות אלו הן קטנות יותר מבריכות הבטון, הן קלות יותר להתקנה ולתחזוקה, אך הן גם הגדולות באופן משמעותי מבריכות הגומי, איכותן גבוהה בהרבה והן מספקות חווית בריכה אמיתית.
בהתאם ליתרונות אלו, אשר אליהם נוספים גם יתרונות הייצור הפשוט ועלויות ההובלה הנמוכות, מחקר זה נועד על מנת לנתח את כדאיות הכניסה לתחום בריכות הפיברגלאס של חברה קיימת בישראל. לצורך הניתוח נבחרה חברה רנדומלית בתחום הבריכות, חברת הידרוג'ט. זאת מתוך הנחה כי חברה קיימת מעורה בשוק הבריכות הישראלי ולא תתקשה לשווק את המוצר ללקוחות, זאת כמובן בהשוואה לחברה חדשה.
מניתוח הנתונים עולות מספר מסקנות מרכזיות, המסקנה המרכזית היא כי קיימת כדאיות כניסה לשוק הישראלי של המוצר בריכות פיברגלס. הדבר נובע מהעובדה כי על מנת להגיע לנקודת האיזון יש למכור כ-7 בריכות, ואילו מנתוני הספרות המקצועית עולה כי בשנה אחת מותקנות כ-600 יחידות של בריכות (בבתים פרטיים בלבד). לפיכך, נתח השוק שיש להגיע אליו לצורך רווח לחברה הוא מינימאלי.
מסקנות מרכזיות נוספות העולות מהמחקר הן:
1. צינור ההפצה הינו צינור קצר במיוחד ומורכב ממשווק המוצר שהוא גם היצרן ומהלקוח (שעשוי להיות לקוח ביינים, כגון יזם נדלן או הצרכן הסופי, כגון בעל בית פרטי). בהתאם לכך, העלויות הנמוכות של בריכות הפיברגלאס מציגות כדאיות גבוהה יותר, כיוון שאין צורך בעירוב גופים נוספים.
2. השוק הקיים, הינו שוק ישן ומיושן המספק בבריכות מדגמים בעלי חסרנות רבים. עבורם עלות החלפת הבריכה לבריכת פיברגאלס היא כדאית במיוחד לאור עלויות האחזקה הנמוכה בהשוואה לבריכות אחרות.
בהתאם לכך, כאמור, תוצאות המחקר מציגות כדאיות להכנסת תחום בריכות הפיברגלאס לישראל. הן מפאת התחרות וקידום הענף וכמובן מבחינה כלכלית.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
סביבה חיצונית
- פלח שוק
- מתחרים
- התנהגות צרכנים
- צינורות הפצה
- מדד SWOT
השלכות ואתגרים
אסטרטגיות בסיסיות
- מטרות כלליות
- פילוח
- בידול
- מיצוב
תמהיל השיווק
- מדיניות המוצר
- מדיניות תמחור
- מדיניות הפצה
- מדיניות התקשורת
ניתוח פיננסי
- תקציב
- נקודת איזון
- כדאיות כלכלית
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בריכות הפיברגלס נהנות מכל היתרונות בהשוואה לסוגי בריכות אחרות. הן מספקות את החוזק המאפיין את הבטון, את הגמישות המבנית, אשר מאפיינים את הבריכות העיליות ו/או בריכות הויניל, במקביל לאיכות גבוהה מבחינה תברואתית, תחזוקתית ולא פחות חשוב מבחינת העלות. יתרון נוסף שמציגות בריכות הפיברגלאס קשורות לייצורן. על מנת לייצר בריכת פיברגלאס יש צורך ביציקתה לתבנית מוכנה מראש (ומוגבלת במגוון התבניות האפשרי). בהתאם לכך ייצור הבריכה הוא קל ומהיר ואילו המוצר המתקבל הינו חזק ואמיד. התבניות מיוצרות לפי Roblledo (2008) מחירה של בריכת פיברגלס ליצרן נע בין 20,500 $ ל-115,000 $ (שהם בין 80,000 ובין 400,000 ש"ח) כאשר סכום זה כולל שקלול עלותה של תבנית הבריכה. הכוונה למעשה היא שתבנית עבור בריכת פיברגלאס יכולה לשמש יותר ליצירת יותר מבריכה אחת ועלותה היא חד פעמית.

תגים:

שיווק · בריכות · פיברגלאס · תוכנית · עסקית · יזמות · עסקית · בטון · ייצור · בריכה · ביתית · טכנולוגיה · פנאי · אמבט · מים · קיץ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בריכות פיברגלאס", סמינריון אודות "שיווק בריכות פיברגלאס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.