היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת טבע

עבודה מס' 067960

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, תוך התייחסות ליתרונותיה וחסרונותיה של החברה ביחס לחברות המתחרות.

1,927 מילים ,2009

תקציר העבודה:

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברה גלובלית שבסיסה בישראל ואחת מ-20 החברות הפרמצבטיות המובילות בעולם. טבע, המתמחה בייצור תרופות גנריות וייחודיות, ייצור חומרים פעילים לתעשיה הפרמצבטית ומוצרים ווטרינרים, הינה החברה המובילה בעולם בתחום הגנריקה. לטבע אתרי ייצור, מחקר, שיווק והפצה בישראל, בצפון ובמרכז אמריקה ובאירופה. בעבודה זו ננתח ונדון ביתרונותייה של טבע ביחס למתחרותיה, נדון במאפיינים העיקריים של האסטרטגיות הגנריות בהם נוקטת החברה ונבחן האם יכולה החברה לשמר את יתרונה התחרותי לאורך זמן. לטבע מספר חברות מתחרות ובראשן Novartis דרך החטיבה הגנרית Sandoz , חברות Watson ו Barr (ב 23 לדצמבר 2008 הודיעה טבע על רכישתה של Barr). הניתוח שלנו מתמקד בשווקי ארה"ב וישראל ומתייחס לתקופה המתחילה בשנות ה-80 ועד לשנת 2009. הנתונים הכמותיים המובאים בעבודתנו מתייחסים לשנת 2005 (אלא אם כן מצוין אחרת).

תוכן עניינים:
1. הקדמה
2. ניתוח יתרונה של טבע לעומת המתחרים
- יתרונות ונקודות חוזק
- חסרונות
- הזדמנויות
- איומים
3. יתרונה התחרותי של טבע
- מכוונות לקוח
- יעילות
- חדשנות
4. אסטרטגיות גנריות

קטע מהעבודה:

בכדי להעלות את הערך שנוצר על ידה נקטה החברה בצעד חדשני של פיתוח סל מוצרים רחב של 326 מוצרים לעומת 75 של Bar ו 125 של Watson, מכירה באופן ישיר לבתי המרקחת ללא פערי תיווך (מכירות שנתיות של 5.25 מיליארד דולר לעומת 4.7 של Sandoz ו 1.6 של (Watson, הגבירה באופן עקבי את מתן ההטבות ללקוחותיה, פיתחה דרכים משופרות לניהול מלאי (משתנה קריטי כאשר מדובר בתרופות ומוצרים פגי תוקף), התחייבות למחיר הנמוך ביותר אפילו בהנחה שהעסקה כבר בוצעה על ידי זיכוי הלקוח הספציפי,כתוצאה מכך גדל נתח השוק של החברה בארה"ב ל 18% לעומת 10% של Sandoz ו 9% של Watson .

תגים:

פארמקולוגיה · גנרית · תרופות · תעשיה · פרמצבטית · מוצרי · רפואה · חולים · רופאים · טבע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת טבע", סמינריון אודות "חברת טבע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.