היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת טמפו

עבודה מס' 067942

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ומספר הצעות לתכנית שיווקית.

4,973 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

אחת מתוכניות השיווק של חברת "טמפו" לשנת 2009 היא כניסה לקטגורית התה הקר.
מטרת החברה לתפוס נתח מסוים משוק התה הקר לאחר כישלון עם המותג הבינלאומי סאן בנדטו שהושק במאי 2007 וירד מהמדפים ב 2008 מכיוון שתפס נתח שוק מזערי.

"קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת בצמיחה עד כה אף אחד מהשחקנים בקטגוריה לא הצליח לתפוס נתח משמעותי על חשבון המובילה קוקה קולה המשווקת את נסטי ומשקיעה מיליוני שקלים בפרסום המותג. מעטים המותגים שמצליחים להיכנס לרשתות השיווק עם תה קר וכך גם טמפו תיעדר מהרשתות בשלב זה. בשל כך תנסה טמפו לבדל את עצמה עם מוצר חדשני שיכיל את פרי הגווארנה - שמקורו בדרום אמריקה וידוע כממריץ ומעורר בשל מרכיב הקפאין שהוא מכיל." (1)

"בשנת 2008 גלגלה קטגוריית התה הקר 128 מיליון שקל (על פי נתוני סטור-נקסט) ובמחצית הראשונה של 2009 הגיעה ל-64 מיליון שקל - עלייה של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המותג נסטי מחזיק 84.7%, ספרינג טי של יפאורה תבורי עם 11.4%, המותג הפרטי שופרסל 0.7% ואורבניק טי עם 0.1%." (1)

תוכן עניינים:
1. המצב הנוכחי
1.1 הגישה השיווקית - חברתית
1.2 המותג ג'אמפ - שלב הבגרות
1.3 מרכיבי תמהיל השיווק
1.4 אסטרטגיית הבידול והמיצוב של המוצר ג'אמפ בקטגורית התה הקר
1.5 תאור סביבת המיקרו של חברת טמפו
1.6 ניתוח סביבת המאקרו של חברת "טמפו"
2. ניתוח הזדמנויות SWOT
3. הגדרת יעדים
4. אסטרטגיה שיווקית
5. תוכניות פעולה
6. אמצעי בקרה
7. מקורות מידע (אינטרנט בלבד)

קטע מהעבודה:

1.1 הגישה השיווקית - חברתית:
הגישה השיווקית - חברתית היא המאפיינת את חברת טמפו בפרט זו גם הגישה בניסיון השיווק של המותג גאמפ.
הגישה השיווקית מאמצת השקפה מבחוץ פנימה, היא מתחילה בשווקים מוגדרים היטב ומתמקדת בצורכי הלקוחות, חברת "טמפו" ערכה ניסוי בקרב הצרכנים לפני ההחלטה לשווק את המותג "גאמפ".
"במהלך מאי ויוני ג'אמפ יוצא במהדורות מיוחדות חדשות ומלהיבות לקראת הקיץ, בטעמים קיציים וטרופיים של אננס-קיווי, אפרסק ופטל.
הטעמים החדשים נמכרים בכל החנויות, והם עוררו תגובות חיוביות בקרב קהל הצרכנים." (2)

תגים:

תוכנית שיווקית · דילמה שיווקית · SWOT · משקאות קלים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת טמפו", סמינריון אודות "חברת טמפו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.