היישום אינו מחובר לאינטרנט

ביצועים עסקיים ופיננסים - "שפילד יונייטד"

עבודה מס' 067850

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה במטרה להמליץ על השקעה בה.

2,602 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במטלה זו התבקשנו לבדוק את מצבה הפיננסי של "שפילד יונייטד" עבור ג'יימס ודליה דורוס שבבעלותם "טריומף ספורט בע"מ", ספק מועדף של המועדון.
באוגוסט 2004 הוכרז כי החברה מתכוונת לגייס 8.8 מיליון לירות שטרלינג באמצעות הנפקת 89.6 מיליון מניות רגילות, על ידי הצעה לציבור של מניות במחיר 10 פני למניה, וזאת במטרה להכפיל את הון המניות.
כוונתם של "שפילד יונייטד" לגייס סכום של 4.85 מיליון שטרלינג אשר ישמש להפחתת החובות, ולמימון שכרם של שחקנים נוספים בשנים הבאות.
ההנחה היא, כי עלייה לליגה ורכישת שחקנים חדשים תגרור עימה מכירת זכויות לשידור, מכירה גדולה של כרטיסים, מכירת שחקנים, הכנסות מפרסום של שלטים במגרש, תגרום לגידול בהכנסות.
יחד עם זאת צריכים ג'יימס ודליה דורוס לקחת בחשבון, שלמרות שנמכרו כרטיסים לעונה הבאה עדיין אין בידם את המידע כמה מהצופים הם מנויים וכמה מהם חד פעמיים. בדיקה זו משמעותית שכן, עם כולם מנויים, קרוב לוודאי שלא יהיה גידול בהכנסות משום שעיקר האוהדים הם ממילא כבר מנויים.
בהתאם לבקשה ערכנו הערכה כללית של "שפילד יונייטד" והערכת הביצועים של שלוש שנים האחרונות.
לצורך הבדיקה ביצענו כמפורט:
* מאזן "שפילד יונייטד".
* דו"ח רווח והפסד לשנים 2001 - 2003.
* נבדק שיעור נזילות.
* יחסי מבנה ההון.
* יחסי רווחיות כללי לכל אחת מהשנים.

בשלב השני נבדוק האם רכישת עוד 10,000 מניות בתנאי ההצעה, 10 פני למניה, היא לטובת חברת "טריומף ספורט בע"מ. עפ"י הנתונים תינתן הצעה האם עליהם להמשיך לסחור עם "שפילד יונייטד".

קטע מהעבודה:

על מנת לגרום לבעלי חברת "טריומף ספורט בע"מ", ג'יימס ודליה לבחון בצורה הנכונה ביותר האם כדאי להם להשקיע שנית בחברת "שפילד יונייטד", יוכנו מספר דוחות שישקפו את מצבה הפיננסי של החברה עפ"י עקרונות החשבונאות כגון מאזן שישקף את מצבה של חברת שפילד יונייטד לשנים 2001-2003 , דו"ח רווח והפסד המרכז את תוצאות פעילות התקופה בחברה ומראה האם נצברו רווחים או הפסדים בחברה בתקופה זו.
בנוסף נציין כי הדוחות הכספיים אמנם עוסקים בצד הפיננסי - כמותי של העסק, אך אינם מביאים בחשבון את איכות החברה, צוות העובדים האיכותי והנאמן, יכולת התאוששות בזמן משבר ויכולת תחרות בשוק מאתגר.

תגים:

מנהל עסקים · פיננסים · מימון · דוחות · כלכלה · חשבונאות · חקר ביצועים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ביצועים עסקיים ופיננסים - "שפילד יונייטד"", סמינריון אודות "ביצועים עסקיים ופיננסים - "שפילד יונייטד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.