היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ביצועים עסקיים ופיננסים קבוצת Aggrandise Plc

עבודה מס' 067849

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכנת תקציבים והמלצות לחברה.

3,195 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לדעת להכין תקציבים ולהשתמש בהם.

במטלה ראשונה אנו נדרשים להכין תקציב המציג את סה"כ העלויות הנדרשות לייצור שני המוצרים: C28 ו C32 עבור מחלקת הייצור, כמו כן, עלינו להסתמך על ייצור המתוקצב החודשי.

במטלה השנייה אנו נדרשים להציג דוח מספרי בהסתמך על חלק מהתוצאות במטלה ראשונה לאחר שידועות לנו העלויות וההכנסות בפועל. דוח תפעולי זה יציג את המידע בדרך שתאפשר להנהלה להבין ולפרש את הנתונים. בנוסף להסביר על "תקצוב גמיש" מהו?

במטלה השלישית אנו נדרשים לדמות שאנו נוכחים בפגישת הנהלה חודשית, להגיש דוח ולדון בביצועי שני המוצרים C28 ו C32 בחודש ינואר. בדוח המיועד למנהלי התפעול בחברה עלינו להגדיר את המושג "בקרת עלות" ואיך חברת Cosort Ltd יכולה להיעזר בו. בנוסף עלינו להביא ציטוטים מהספרות הרלוונטיים בתחום החשבונאות.

במטלה רביעית עלינו להציג דוח המיועד לצוות התפעול ולהסביר ארבעה נושאי מפתח אשר היינו מעלים בפגישה בעקבות הניתוח שלנו, היבטים החשובים למנהלים, שאיפה לשיפור ביצועים פיננסים של החברה, עדות מהאירוע עצמו ולציין דרך פעולה שלדעתנו ההנהלה צריכה או לא צריכה לנקוט בה.

לסיכום התוצאה הסופית של העבודה תתרכז בניתוח ויעילות חברת Cosort Ltd מבחינת כח אדם, שעות נוספות, תקציבים, איזה מוצר עדיף יותר C28 ו C32 וכמה כדאי לייצר ומאיזה סוג.

תוכן עניינים:
מבוא
1. הכנת תקציב לרבות הצגת חישובים
2. הצגת דוח מספרי
3. הגדרת המושג "בקרת עלות" וכיצד מנהלי התפעול בחברת Cosort Ltd יכולים להיעזר בו
4. הסבר על ארבעה נושאי מפתח אותם נעלנ בפגישה וכיצד אנו מבינים את המצב
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

התמחיר הסטנדרטי מותקף היום ממספר כיוונים, ובעיקר על ידי גישות ניהול החדשות, בטענה ששיטות התמחיר המסורתיות התפתחו בשנות העשרים בחברות המובילות בעולם והתאימו לסביבת הייצור של אז: ייצור המוני של מוצרים ספורים, כאשר שכר העבודה הישיר היווה מרכיב עיקרי בעלות המוצר. העלויות העקיפות היו מעטות יחסית והקצאתן למוצרים על בסיס השכר הישיר שיקפה נכונה את המצב אז.
ראובן אינהורן מציין בספרו "תמחיר הלכה למעשה" ע"מ 269: "השינויים שהתחוללו בעולם הייצור המודרני הביאו בעשור האחרון למהפכה בשיטות הניהול (בעיקר בניהול הייצור). מהפכה זו הביאה לקיצור בזמני תגובה והגדלת התפוקות, לשיפור איכות המוצרים ולהקטנת המלאים".

תגים:

מנהל עסקים · פיננסים · מימון · דוחות · כלכלה · חשבונאות · חקר ביצועים · קבלת החלטות · שיווק · סטטיסטיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ביצועים עסקיים ופיננסים קבוצת Aggrandise Plc", סמינריון אודות "ניהול ביצועים עסקיים ופיננסים קבוצת Aggrandise Plc" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.