היישום אינו מחובר לאינטרנט

מלודרמה בחדר הטיפולים

עבודה מס' 067778

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשיים והפתרונות שבטיפול בהפרעת אישיות גבולית והפרעת אישיות אנטי סוציאלית.

2,898 מילים ,25 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הפרעת אישיות גבולית והפרעת אישיות אנטי סוציאלית, נחשבות להפרעות הקשות ביותר לטיפול. האישיות המרכיבה אינדיבידואלים אלו, מאופיינת באי יציבות, דרמטיות אינטנסיביות וסערות רבות. לכן, אין הדבר מפתיע שהדבר מקשה על היווצרותה של מערכת היחסים הטיפולית. במאמר זה, יתוארו הביטויים של הפרעות אלו והשפעתם על המפגש הטיפולי והמטפל בהרחבה. כמו כן, יתוארו אסטרטגיות ההתמודדות ושיטות הטיפול השונות הנהוגות כיום ושהוכחו כיעילות ליצירת שינוי אצל בעלי ההפרעה.

קטע מהעבודה:

בעלי הפרעת האישיות האנטי סוציאלית, מתייחסים באי כבוד למנהגים, לחוקים, ולסטנדרטיים החברתיים. הם בלתי ניתנים לשליטה והם מרגישים עצמאיים וחופשיים לעשות ככול העולה על רוחם, מתי שעולה על רוחם (Millon, et al, 2004). התכונות המאפיינות אותם, הינן אימפולסיביות, לקיחת סיכונים, התבדלות, חסר מטרה עצמית, שיתוף פעולה נמוך (Cloninger, 2005), מרמה וחוסר כנות (Levy & Scott, 2006).
הם בדרך כלל מציגים דו פרצופיות, הם סקפטיים לגבי מניעיו של האחר ונכשלים באימוץ גבולות מולו ומכיוון שהם מאמינים שהצלחה וכמו כן הנאה מרבית ומינימום כאב, מושגים בעיקר על ידי ההתמקדות בעצמי, מטרתם לרוב תהיה ניצולו (Thomas & Segal, 2006). הם עובדים קשה בכדי ליצור דמות מטילת אימה ואגרסיבית, כשהדבר כולל את תנוחות הגוף, אופן הלבוש והגישה. הסבירות היא, שהם אוהבים את המצב הזה ושהתנהגות שונה מכך, תתפרש על ידם כסימן של חולשה שאחרים יכלו לנצלה (Millon, et al, 2004).

תגים:

פסיכופתולוגיה · הפרעות · אישיות · פסיכולוגיה · קלינית · טיפול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מלודרמה בחדר הטיפולים", סמינריון אודות "מלודרמה בחדר הטיפולים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.