היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת אסם השקעות בע"מ

עבודה מס' 067754

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח והערכת שווי.

9,293 מילים ,19 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת העבודה, שיטת הערכת שווי ונקודות העיקריות:
בעבודה זו אנו סוקרים את ענף המזון, ואת חברת אסם הפועלת בשוק זה. ניתוח החברה יבוסס על המאפיינים הבאים כגון: מיקומה בשוק והסיכונים העיסקיים להם החברה חשופה תוך השוואה למתחרות הפועלות בענף, כמו שטראוס.
ניתוח החברה והענף התבסס על דוחות כספיים של חברת אסם, שטראוס ומאמרי עיתונות שונים העוקבים אחר השינויים בענף ובחברה.
ניתוח החברה בוצע ע"י שימוש בכלים חשבונאיים כגון יחסים פיננסיים, ניתוח דוחות מאזן, דו"ח רווח והפסד ודוחות תזרימי המזומנים, כמו כן נעשתה השוואה לחברת שטראוס.
בעזרת הניתוחים הללו הערכנו את מצבה העיסקי והפיננסי של החברה כיום ואת המגמות והשינויים אשר עוברים על החברה והענף. באמצעות אלמנטים אלה ניסינו להעריך את עתידה העיסקי של החברה ויכולתה להפיק מזומנים בעתיד DCF.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף המזון
3. סקירת חברת אסם השקעות בע"מ
4. ניתוח SWOT
5. ניתוח מגמות של דוחות כספיים
6. ניתוח הדו"ח על תזרים מזומנים
7. ניתוח יחסים פיננסיים
8. הערכת שווי החברה
9. סיכום ומסקנות
10. ביבליוגרפיה (דוחות ואתרי אינטרנט)
נספחים

קטע מהעבודה:

קיימת בעולם ובישראל מגמת מיזוג של חברות וספקים דבר המביא ליצירת קונצרנים של מזון. במקביל קיימת התחזקות משמעותית של רשתות שיווק המזון הגדולות -"השוק המאורגן". בישראל, לדוגמא,החל משנת 2005 -עם קריסת רשת קלאב-מרקט ורכישתה ע"י שופר-סל, קיימות שתי רשתות שיווק גדולות שנתח השוק שלהן מגיע ל50% מסך השוק הקמעונאי. מגמת התחזקות רשתות השיווק הביאה לפיתוח ושיווק 'מותגים פרטיים' של הרשתות על חשבון המותגים של הספקים.
בנוסף קיימת מגמה של גידול בשוק הצריכה מחוץ לבית, הכולל צריכת מזון ומשקאות בבתי מלון, מסעדות, בתי קפה ומקומות עבודה -פיתוח פתרונות ומוצרים חדשים עבור הצרכנים, זהו יעד עיקרי שעומד בפני הקונצרנים. המגמות הנ"ל הביאו לתופעה נוספת הניכרת בארץ ובחו"ל והיא - יצירת שותפויות עסקיות לשם מינוף יכולות שונות בתחומי ואזורי פעילות שונים.

תגים:

מזון · SWOT

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אסם השקעות בע"מ", סמינריון אודות "חברת אסם השקעות בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.