היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינטרנט בעסקים

עבודה מס' 067702

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חיפוש מאמרים העוסקים ב"תרומת האינטרנט לעסקים" ובחינת האתר ibook של סטימצקי

3,447 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עסקה בחיפוש מאמרים העוסקים ב"תרומת האינטרנט לעסקים" על ידי מנועי החיפוש: Google, Vivisimo, Google. Scholar, Kartoo . הסברת אופן השימוש במנועי החיפוש ומתן המלצות מרכזיות מתוך המאמרים. ניתן לראות המלצות כגון :פרסום, נוחות, מחיר ועוד.
עבודה זה גם בחנה את אתר Ibooks של סטימצקי. ניתן לראות כיצד מתבצעות באתר משימות וכיצד החברה מטפלת באתר. ניתנו גם המלצות לחברה לשיפור האתר כדי להגדיל את היתרון התחרותי על פני המתחרים.
הנושא האחרון שעבודה זו עסקה בו היה כתיבת ערך באתר ויקיפדיה העברי. אתר זה משמש כאנציקלופדיה חופשית הנכתבת במשותף על ידי הגולשים. הערך שנכתב היה כספומט ובו ניתן למצוא מידע על הכספומט, ההיסטוריה, התפעול, הסיכונים ועוד.

תוכן עניינים:
1. הצגת ההבדלים בין מנועי החיפוש
2. הצגת ההמלצות המרכזיות במאמרים
3. מציאת אתר שבו ניתן לחפש מידע, ליצור קשר עם החברה לקבלת פרטים נוספים, להוסיף מידע, לבצע רכישות או מכירות.
4. דוח כיצד מבוצעות המשימות הנראות לעיל באתר
5. המלצות לחברה לשיפור האתר ופעילותו
6. ערך הנכתב בויקיפדיה - כספומט
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Google (www.google.com)
בדף הבית של האתר ניתן לראות את מנוע החיפוש. זהו מנוע חיפוש כללי. ניתן לבצע בו חיפוש רגיל או חיפוש ששמו: "I'm Filing Lucky" שמוביל אותך ישירות לאתר הראשון שמנוע החיפוש מצא בתקווה שזה האתר שחיפשת.
עוד אופציה לחיפוש בדף הבית היא: "חיפוש מתקדם" ושם ניתן להזין פרטים יותר מפורטים על הדבר שאותו אתה מחפש. למשל: להגדיר האם לחפש את אחת המילים או את הביטוי המדויק, לקבוע טווח זמן, לקבוע את סוג החיפוש (אם זה קובץ, תמונה ועוד).
עוד בדף הבית, ניתן לחפש סוגים שונים של מידע ורק אותו. למשל: תמונות, וידאו, חדשות ועוד.

תגים:

אינטרנט · עסקים · גוגל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינטרנט בעסקים", סמינריון אודות "אינטרנט בעסקים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.