היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - בחינת שת"פ בין שתי חברות

עבודה מס' 067678

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שת"פ בין חברת Sodexho הצרפתית לניהול שירות מזון וחברת התעופה התאילנדית Thai airways.

5,259 מילים ,18 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבחן שיתוף פעולה בין חברת Sodexho אשר מייצגת סקטור צרפתי של ניהול שירות מזון וכן חלוקת כרטיסים ושוברי מזון המרחיב את טווח המוצרים שברשותה. החברה בעלת ניסיון ואיתנות פיננסית אשר פזורה זה מכבר, ב- 76 ארצות ו 26,000 מרכזים. לכן, נבחנה האפשרות של שת"פ עם חברת התעופה התאילנדית Thai airways אשר גם היא מתוקשרת ל- 60 ערים ב- 34 ארצות. המטרה הייתה לבנות אסטרטגיה חוזית ראשונית ליבוא/יצוא של שירות מזון מהחברה הצרפתית לנוסעי המטוסים ולניצבי הקרקע של החברה התאילנדית. נבחנו חסמי הכניסה של השת"פ, כמו כן נעשה ניתוח SWOT של שתי החברות. בנוסף, נבחנו התרבות והאתיקה הנקשרים מהותית אחד עם השני. אחד הממצאים שהתקבל הוא השוויון בהיבטים האתים בין שתי החברות והמדינות. ממצא נוסף שנתגלה, גידול רציף ברווחיות של החברות. אשר היווה טריגר טוב להמשך השת"פ. מטבע הדברים הוא שהחברה הצרפתית אמורה ליזום ולכן היא זו שהצטרכה להתגמש למצב התרבותי הלוקאלי של תאילנד לטווח הבינוני. אך לטווח הקצר הצרפתים צריכים ליזום שת"פ חוזה לגיוון הטעמים ולשנות את שוק דרום מזרח אסיה.

תוכן עניינים:
מבוא
ענף שרותי המזון צרפת
ענף התעופה - תאילנד
ניתוח PEST
ניתוח ארגונים
צרפת - Sodexho Alliance
Sodexho SWOT Analyst
תאילנד - Thai airways
Thai airways SWOT Analyst
אתיקה
קוד האתי חברת Sodexho - צרפת
גישור פערים - צרפת תאילנד
אסטרטגיה
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

צרפת בעלת היסטוריה ענפה וחברה באיחוד האירופאי הנותן לה יתרון תחרותי על תאילנד מבחינת יכולות התפתחות טכנולוגיות גבוהות יותר. וכן, הבאת מפתחים ואנשי טכנולוגיה ביתר קלות ממדינות האיחוד האירופאי (גבולות פתוחים). המסחר גבוה בשתי המדינות שכל אחת מהם מהווה צומת דרכים בחלק הגיאוגרפי שלה. החלק הפוליטי הצרפתי מהווה חופש שלטון דמוקרטי לעומת שלטון המלכות התאילנדי. השקעות בתאילנד מבחוץ מאוד אטרקטיביות עקב תקנות ממשלתיות לעודד משקיעים מחוץ לתאילנד להשקיע.

תגים:

ניהול · בינלאומי · צרפת · תאילנד · הופשטד · Hofstede

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - בחינת שת"פ בין שתי חברות", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - בחינת שת"פ בין שתי חברות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.