היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג נשים באמנות נשית

עבודה מס' 067546

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פמיניסטי של שני מיצגים - הנשים המעוותות מול שלגיה המושלמת.

3,581 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

העבודה מתחקה אחר הביטוי של הפמיניזם החברתי בשתי יצירות אמנות השייכות לז'אנר המיצג. היצירה הראשונה היא המיצג "Women De Formation", של האמנית הגרמנית טינה שווישטנברג. היצירה השנייה היא המיצג "שלגיה וטירופה של האמת" של האמנים גאנילה סקולד-פיילר ודרור פיילר, שהוצג במוזיאון לעתיקות לאומיות בשטוקהולם, במסגרת תערוכה בשם "עושים שינוי".

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. הנשים המעוותות מול שלגיה המושלמת- ניתוח פמיניסטי של שני מיצגים
4. סיכום
5. ביביליוגרפיה
הערת מערכת: העבודה אינה כוללת תמונות.

קטע מהעבודה:

בהיסטוריה של האמנות היו אמניות, אולם הן נותרו בשולי התרבות וקיומן היה תלוי בגברים שעמם היו במגע. גם כאשר הן סופחו לאסכולות המרכזיות, הן נדחקו לשוליים. האמנים אימצו לתוך אמנותם את היופי הנשי, את עבודת הכפיים שלהן, ואת כל מה שקשור לגופן ולחייהן האישיים. כך למשל, ציוריו הדקורטיביים של מאטיס שאולים מרקמות שנעשו בידי נשים ועבודותיו הקוביסטיות של פיקאסו שאולות מאמנות פרימיטיבית של נשים אפריקאיות. כאשר נעשו עבודות אלה בידי נשים, הן קוטלגו כנחותות ושוליות אך כאשר אומצו על ידי הגברים, הן זכו ללגיטימציה של זרם חדש בהיסטוריה של האמנות. (שרון, 1980).

תגים:

אמנות · פמיניזם · גרמניה · נשים · מגדר · שלגיה · שטוקהולם · בון · שווישטנברג · סקולד-פיילר · שינוי · פיסול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג נשים באמנות נשית", סמינריון אודות "ייצוג נשים באמנות נשית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.