היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג הספורט כהטרוסקסואלי והתמורות בייצוג הספורטאי ההומוסקסואל בתקשורת

עבודה מס' 069808

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת נושא ייצוג ההומוסקסואל בתקשורת הספורט ומחקר באמצעות שני ראיונות.

5,300 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה זאת תעסוק בספורטאי כהטרוסקסואל תוך בדיקת הסקירה התקשורתית לה הוא זוכה. כמו כן, נבחן את התמורות שחלו בייצוג ספורטאים ההומוסקסואלים בתקשורת נוכח ה"משחקים הגאים" והשתתפותם הגלויה של חברים בקהילת הלהט"ב באולימפיאדת לונדון שהתקיימה לאחרונה.
בכדי לבצע את הבחינה, נסקור את הספרות הקיימת בנושא ייצוג ההומוסקסואל בתקשורת בזיקה לספורט, ולאחר מכן, ננתח שני ראיונות אותם ביצענו עם ספורטאי מקצועי גאה ואיש תקשורת מקרב הקהילה הגאה, יחד עם ניתוח כתבות המסקרות את הנושא, בחתירה להגיע למסקנות בהמשך.

בכדי להבין בצורה מקיפה יותר, מעבר לכתוב בסקירה הספרותית, אודות ייצוג הספורט כהטרוסקסואלי, והתמורות שחלו בייצוג ספורטאים הומוסקסואלים בתקשורת, קיים צורך להרחיב את הכתוב במחקר ולבחון אותו אל מול המציאות בשטח. מצאנו לנכון לבצע ראיונות עומק חצי מובנים אל מול שתי דמויות הרלוונטיות לנושא. הראשון הוא א', שחקן כדור-עף מקצועי הומוסקסואל, והשני הוא ד', עיתונאי הכותב במסגרת שני מגזינים הפונים וקהילה הגאה. השאלון ממנו בוצע הראיון הכיל שאלות ממוקדות אשר בחנו את סוגיית הייצוג של הספורטאי ההומוסקסואל בתקשורת והיות תקשורת הספורט הטרוסקסואלית. השאלות נשאלו באופן מכוון לאיתור ושליפה של תמצית המידע הרלוונטי לצורך השוואה עם הסקירה הספרותית. יחד עם זאת, היה לי חשוב לתת למרואיינים להתבטא בחופשיות, ולכן, בחלק מן הזמן, "הרסן המתודי הותר" בכוונה לדובבם, ולעיתים, נתבצעה גלישה חופשית מן השאלות. יחד עם הראיונות הבאנו תכנים עיתונאים רלוונטיים לנושא במטרה לבחון איתם, ועם הראיונות, יחדיו, את הסוגיות שהועלו.

תוכן עניינים:
מבוא
שאלת המחקר
מתודולוגיה
סקירה ספרותית
ניתוח הממצאים
דיון ומסקנות
מקורות
נספחים

קטע מהעבודה:

כאשר באים לבחון את העדפותיהם המיניות של הספורטאים ב"מראת התקשורת" נראה כי בהחלט קיימת מגמה להתייחסות לכל הספורטאים כהטרוסקסואלים. לדעת החוקרת סטאורובסקי (Ellen J. Staurowsky , 2012) בכל הקשור לדיווח על ספורט, קיימת שתיקה ונטייה להפוך את ההומוסקסואליות לבלתי נראית.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג הספורט כהטרוסקסואלי והתמורות בייצוג הספורטאי ההומוסקסואל בתקשורת", סמינריון אודות "ייצוג הספורט כהטרוסקסואלי והתמורות בייצוג הספורטאי ההומוסקסואל בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.